|
今日都係陸運會~今朝早d返去幫BLUE HOUSE手。今朝好多人一齊返呀~徐yan、吉、Wo敏詩、Milk、7彩、黑雞妹。
去到青衣buy野食。之後去到場,開埋locker就去BLUE HOUSE幫手喇,不過朝早冇咩做。之後落去集會,開工喇!!今日最後一日喇....我去左更衣ROOM,SO陳佩佩過左去。小泓同MS馮都未黎。之後D男仔係度玩果部對講機,話聽日2個男人係度傾計,仲係度講粗口TIM~相信讀CZM ge人,都知會係邊2個呀SIR啦~ 之後我同佩佩去拎水,去左師令台借支PEN寫低哂我地組員D名,返到去就寫低佢地D名,順便識下佢地。[組長:阿建(林建斌),組員:阿木(戴"朗"然),阿輝(朱有輝),阿余(何慶余)]我話阿余你個名可以調轉讀wo~so佢話我叫余慶何~卡
小泓黎喇,我問呀SIR個大聲公去左邊樹呀~?原來小泓拎漏左,卡~SO叫左阿木去拎。之後我地就係度傾計喇,吾知阿輝定阿余講話其實阿朗個朗字係上面一個朗下面一個木字ge朗,之後話可能冇呢個字係佢呀媽格梗作出黎~~笑死!!!之後佢地話佢係戴木然~卡卡!!
之後開工喇~~今日都係好似琴日做果d野,本身朝早好涼,點知hea hea下俞黎俞曬喇~同ms馮傾左陣就換更lu~好哂呀....會吾會搞到右邊黑左左邊冇事ga.....之後班男仔問ms拎防曬係度擦,笑死~之後換更,同阿木坐係度傾計,佢拎起部對講機係度搭嗲,好搞笑!!!d人話佢係大人~搞笑!!!11點都未到就做完哂lu~都幾吾捨得~因為今年幾好玩,d組員好好玩~~小泓佢地又吾嚴~又吾會吾做野~~
之後就同陳佩佩係工作人員果邊坐,24都係度,之後呀to都黎,再之後lo+又黎左,再再之後37又黎左,又再再再之後32佢地又黎左,又再再再再之後就放lunch。
37食K記,我同吉同lo ka就去食大+樂。去到冇位呀....見到老豆,之後咪叫老豆,之後老豆話係咪冇位?我話係呀~so老豆俾左張[木台]我地~he~不過死人計煜輝係隔離~車~之後食完野去左[玩具反斗城]玩,lo ka勁俾吉整古!!!笑死!!!之後係入面玩!好搞笑!!吉話我地好鬼童真~有部機係玩winnie,呀吉造佢就係搵緊果部機~~卡~~之後見到個細路女係度玩琴,我想玩呀!!!
之後1點走lu~徐yan call me,傾左2句就收線喇~~返到去差吾多集會lu~之後返左BLUE HOUSE hea一陣就落去熱身等社際4.1喇。我薯媽掟支水俾我,之後我掟返俾7彩,7彩接吾到,跟著俾庚惠芬同車車罵~~我咪扮哂乖係咁答係係係~so冇事。之後搞一大輪,因為a龜要搵多一隊,7彩有份呀~不過吾齊人,又俾車車罵~!後來c龜有一隊有個女仔跑完200想嘔so要即刻搵過個,最後齊人了。
上線喇,好驚呀....一心諗住要接棒,我都吾知有冇人跑左~~接到喇!狂跑!!!好痛呀大脾....撐呀!!!周yan話過我地得佢就得~~最後我地拎第1呀!!!!愛死周yan同黑雞妹!!!>3<"返到BLUE HOUSE好開心呀!!!薯媽佢地都話恭喜呀果D!!!不過對腳同到嘔白泡,狂拉筋。之後都校際4.1,全校幫CZM打氣啦!!!卡!!!
搞完一大輪,終於都到閉幕禮喇~好Q搞笑,英妹係都訓覺,拎個垃圾袋遮住個頭,笑死我!!!我就同薯媽講[無頭東宮],之後英妹醒一醒就訓返。之後我叫7彩幫我拎水,佢俾薯媽佢地改左名叫[血燕]~~仲作左首歌!!笑死!!{7彩吾好打我呀...!}周YAN好勁呀!今年女乙都係佢拎全場總冠軍呀!!THEN,BLUE HOUSE拎左好似3個獎。閉幕禮完左喇,英妹先起身,笑Q死!!!
之後汁下野就走LU~走果陣見到澤哥同呀LONG,雞就係我4.1熱身果陣見到。之後就同薯媽佢地走,但係32吾見左,原來同40佢地走左,因為問左青,傾左陣就收線LU。返到大WO口,係HM樓下同徐YAN分手,佢今日要練波SO行我果邊條橋。
返到HM媽係度,沖過涼,同薯媽傾陣就食飯喇。7點9CALL薯媽,我已經好眼訓....一路睇高朋一路想訓,對眼自動合埋果種。之後8點半同YAN傾電話,佢講果D野佢搞笑呀!吾知佢係邊度睇到!!傾到9點半,眼訓到死,SO就訓左LU。
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |