|
琴日PE跑10mins,勉強跑左15個......一企係度就腳軟lo.....真係頂吾順.....痛到我死....勁拉筋之後好d。
之後同徐yan32搭的返大窩口,之後上左徐yan hm睇斑斑,好得意呀!!!不過勁咬人,因為佢得2個月ja~~俾佢咬左下,痛痛地,不過當然冇傷。好搞野lo佢!!好鬼呆!!不過好Q呀!!之後玩到5點半左右就返hm睇tv lu。
今日小息諗住搵呀to問BIO,去到4D吾係度,之後問左呀Lok同呀Pat,點知烏蠅係我後面,我一腳踩左落去,笑死!!!之後呀to返黎,點知一本手冊打埋黎,隻手紅鬼哂lo!!食x的!!of coz打返佢,之後佢又吾知做咩得罪呀青,so佢of coz俾我地2個打!!不過都吾夠佢打,算數。
BIO,死啦....MC都有成本吾識,長Q:,識一題,唉,,,,,今朝ENG都死ga啦......
Lunch : KF C。返去,同呀青佢地玩下,去個TOY TOY咁就夠中喇。
ECON-1 : DICT OK。ECON-2 : 講WS,落堂molala話叫我同吉吾好傾計,吾係就分開我地,O咀O咀真O咀 lo....
MATHS....吾掂....唉.....大家最有把握果題梗係"開口向上"果條啦~!
CHIN,MS講下*4 D野又夠中lu。返學,過去4B搵薯媽,俾老豆追住ing,薯媽嗌到我聾咁滯。
之後我地3個落KF,之後去到小巴站,見到月、瞳、林淑惠& her老公,之後一齊落去,之後劉智峰笑吉打老公豬,卡卡。
之後我地3個去左3聯,之後睇睇下,雞搵吉了,so拜了。之後我同薯媽去左CD鋪,THEN by 302 back hm。
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |