|
下個week係test喇....唉....
講返琴日先。朝早,每人一本細細本ge maths書,好得意呀。Phy,聽書,但係都吾知佢講咩....唉...死得啦。
第3堂落hall,成班5D冇黎。講奧比斯。之後完左去見ms chan,原來講張回條啫~~~
chin,ms chan勁吾舒服,講左一堂之後就俾我地自修,溫chem。
lunch,canteen,呀to係隔離[木台],之前教左吉"你去死"ge手語,之後我地2個一齊對住呀to做,佢吾知係咩~卡!!!之後係度講新紮師妹3果d[笑話]俾lo ka & 37聽,笑爆lo。
係返4c ge途中,吉話一人一邊,一面叫主席一面打佢背脊,笑死!!!之後吉打電話,同黑雞傾左陣陪左佢去2樓,之後返上黎陪完吉去toy toy,。之後1又同39佢地講[笑話],笑死。
之後諗住溫書,吉話想聽笑話,咁岩烏蠅係度,so叫佢講,之後佢講左2個冷笑話,笑死!!!
chem,吾知佢講咩。 // bio x2 ,第1堂教書,嘩....果d咁ge蜈蚣乜鬼野,核突到!!!妖!!!第2堂對paper,of coz fail....= ="
maths對paper,岩岩pass,之後quiz 1冇對,同呀sir講,佢成張俾我地抄,我地終於得到坐係第一個位唯一ge好處喇。
放左,同徐yan走。返hm,溫書。
死啦....咁多科吾識...下個week ge test一定冇喇...
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |