|
今朝係薯媽同亞青升國旗,so要陪佢早返,今日呀月同我地返呢~~早晨呀月~。
之後SO SIR話12號係國父--孫中山先生ge生日,要大家記住。
返到去做chem、bio。排隊,上去,冇書,薯頭又俾我睇[百mo達],有新書呀!!!我要睇!!!>3<"
phy堂,好悶....吾知up乜....死啦..... // chemx2,第一堂尾果陣去左lab,嘩~終於去lab,上左幾個月堂都未去過lab,之後佢有佢做實驗lo,之後我同吉同TINKY傾計佢又係度show演技lo,19勤同烏蠅都中招,之後見到13攬住陳江華,笑爆!!
之後TINKY話:[廣洋的花兒落了] , 笑鬼死!! 之後我又發明左 :[家港號] , 笑死了。!! 小息陪吉上去music room睇result , o no。之後去左見ms劉。
eng , quiz~fail。 派compo. paper,of coz fail。 // lunch,canteen,排到傻左,搭半先食,勁啃,差d啃見死...下次吾死咁多粒。
106,跟number入去考說話,睇左4a兆民cup,呆左。冇幾奈入去考.米8男友做考官。 上返去4樓去toy toy見到徐yan吉佩佩芹,係度講米8男友,徐yan勁係度話佢可怕,笑爆!!
chin,讀c讀左成堂去lu,菜場做叫頭果句果個,好搞笑。 // maths,教log,訓哂。
PE,有個呀SIR黎代課,好細路lo。4B過黎坐,薯媽YAN坐我地前面,之後我地勁做數,薯媽& lo ka 教我地做,放學果陣時做哂lu!!!
返左,徐yan要去考,又多左[米8]經歷~卡。
night,食完飯交表,返hm,睇tv,薯媽昏睡了.....做maths,eng。
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |