|
琴晚同薯媽呀月傾TEL,傾傾下冇電,激死LO!! 今朝返到去就去B班搵薯媽傾ENG,月今日冇同我地返呢~!
之後一個落去搵MS LAU,之後要去CANTEEN等埋吉先可以練...唉..= =""" 之後上去睇WOMEN IN BUSINESS,死啦...冇咩點睇...
ECON,做活動,叫左5個人出去夾可樂糖,2036好開心地舉起2對筷子話:[而家有2對筷子喇!!]全班俾佢笑爆左LO!!SO當然冇訓覺。
中文,落HALL,訓到死咁滯,搞到篇野差D FAIL,不過而家個分都死啦... // 之後上返4樓TOY TOY,見到君,佢凍到嘔泡。之後係4C門口見到烏蠅,咪問佢有冇較靜音,笑死!!
PA,上堂又開工喇,同34係度話:[PA尚未完成,4C人仍需努力],之後俾MS叫左出去寫野。 // LUNCH,去左買麵食。返到去見到呀LONG返左黎。之後見到阿木同阿余,我地3個係度互相傻笑。之後上去溫ENG,之後同吉係度講"家港夾蚊記",笑到死死下!!!!
之後光梁黎左,上堂喇!!!開頭都好地地聽緊書,MOLALA...周公黎捉我喇...但係我爆吾想訓,樣衰爆LO...唉...又試一D野都聽吾到LO!!
ENG,落HALL,岩岩坐落,就俾人叫左去做喇...同陳漢楚、陳江華、周YAN一組,TOPIC1。去ECA ROOM,見華安呀...楚楚(聽到佢地係咁叫)隻手振哂,陳江華係度勁笑搞到我都係度笑!!之後到我喇,D GRAMMER差到嘔LO....死得啦....唉....
返到入去,同佢地4個係度傾返,好搞野LO!! 之後LO KA返黎喇,做EX. , 好鬼悶LO....曾廣洋同黃信泉勁係度叫LO KA做KELLY,之後LO KA勁係度叫自己做企鵝,笑Q死!!! 之後做左一篇走左去畫畫,之後訓覺。
搭10放BREAK,同LO KA落去飲水,MOLALA我覺得欄杆出面好似有個人,成隻鬼咁,原來係呀LONG黎GA WO,同佢講左2句去左叫MS MAK保佢,點知MS MAK話好忙吾制,SO可憐的呀LONG就企左係門口喇....
上返去,就一班班上去閣樓,要綵排開放日GE坐位。F.6好慘...要坐係閣樓邊邊,SO SIR仲要話以前果D係貴賓位,阿輝仲俾人點名為[英女皇],笑到我死!!!
之後上到去同TINKY坐,之後我同佢係度講曾廣洋,諗返起[廣洋的花兒落了],TINKY話佢又返生喇,之後我地2個係度勁傻笑。之後講埋LUNCH火車港D野佢知,佢話如果火車港知道左會夾死我!!哈哈!!!
之後我問佢F.6果邊似吾似坐過山車!?佢笑到傻鬼左!!佢話係咪飛龍過山車,我話係兆民過山車呀!!之後我地2個又係度傻笑!!!
之後放學,徐YAN要練波,32要去HEC,SO自己走,去左CANTEEN,見到LONG & 爸。
之後經過STAFF ROOM門口1 ,見到薯媽AR月,傾左2句,見到阿余,我同佢講佢地成班好似坐緊過山車,之後呀余話似坐監,我話你地係[英女皇]播!!
之後行返果陣時見到秀秀,之後一齊落去亞C里。之後我返HM LU。
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |