|
今朝薯媽問左月月之後話著冬季,問我著吾著,吉LO KA都吾著住,SO我都吾著LU。
返到去,去完TOY TOY返黎吉返左黎喇,SO GO練習了。 // 落雨,又吾使落去LU,因為係HALL見到個校工好蚊,SO同吉改左首C D詞,笑傻左。上到去玩左陣就上READING喇。眼訓呀...
PHY,連SIR又LOR左喇。 // ENG作文,作吾哂呀...作咩我汁到個FD封情書,呀吉講到封信係飄過黎咁,薯頭話自殺WO,笑鬼死LO!!之後又話係邊度搵到信!?薯頭話夾左係PAPER1?手冊?哈哈!!
小息,搵MS CHAN。 // ECON,講書,吉吉冇帶書,過左黎同我坐。之後我跌左支水,死人陳江華同我鬥力,我拎吾返呀....邊夠佢搶...T^T 之後佢當然俾返我啦。THEN我地發現2036好撐烏蠅呢,之後我地狂笑烏蠅LO。
MATHS,講新一課書,又俾周公帶走左...E!!琴晚都早左2個中訓啦!!><"。
LUNCH @ CANTEEN,落雨嘛... 上去又練朗誦LU。我地同烏蠅爹左2句。之後37發LO KA脾氣,我地3個咪吾理佢LO。之後練集誦。
PA,新一課,張WS填果D野根2粒GA...眼訓到我死死下...之後做左少少新一課EX.就落堂喇。諗住訓下啦,黃世峯同果個死人菜場,係咁係度「下雪了」,黃仲要係咁讀,不如果佢去報獨誦啦!!
中文,講書,掛住記CHOIR D歌詞。 // 放學,落HALL,綵排。之後幫MS FUNG去叫豬TO落黎,5層呀...T^T... 之後排位,同冼幸瑜企,同佢傾計,原來佢好尊敬華安GA呢....之後唱左1次就放喇。
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |