|
琴日放學練集誦,好搞野呀!!! 果個傻仔吳維謙係黑板畫左隻雞,但係寫住*黑鳥甲*,佢好似想寫鴨掛,笑鬼死lo!!! 仲有仲有....:
黃偉錦打乞痴 , 曾廣洋話:做咩摸我呀!? , 吾知邊個自己係度讀詩 , EK傻仔樣.... 哈哈!!!笑死了!!! 之後我地仲要扮埋[花兒落了]俾TINKY睇!!!卡卡!!
之後分獎品,我地班個broad同下面果個braod都拎左獎,MS CHAN好開心呀~~~^^之後有D送俾D阿SIR、MS,先先送左俾榮榮,之後叫左打緊波GE光梁話黎,之後俾左佢,今日就俾埋連SIR同華安。
今朝練到少少朗誦JA...之後上去HALL唱國歌。 // 上PHY LU,每堂得30 MINS JA原來,不過2堂我都冇訓過覺,而家覺得過得好快TIM呀....
之後第3堂落HALL,又同思杰周YAN去廁所,之後仲見到埋TINKY TIM,哈哈!!又係我地4個!!!之後聽果個咩社工講野,係度玩吹BALLOON,EK好搞野!!!自己個面漲到個BALLOON都未漲!!!笑到我地全班死死下咁!!!之後都吹到喇!!
之後叫我地傳個BALL,係度播[約定],好似睇緊D弱能人士特別節目咁,之後仲要話多D關注果D咁!!笑到吉LO KA黑雞笑鬼傻左!!!
之後小息係外面HEA,吉吉俾人踢甩埋另一個蝴蝶!!!笑鬼死LO!!之後周YAN話俾思杰侵犯咁滯!!笑傻左!!
上中文,上上下好眼訓喇....訓左....
放左,同徐YAN放,之後去左BUY野,返HM LU!!!
等陣去CUT HAIR呀.....點算...CUT得差我*1就死喇....><"
(待續... ...)
陪呀哥去左青衣IVE,好迷茫lo入到去.....之後就去sum水埗cut hair。等43c,等到痴線,is熱狗呢...><"上左車之後大風到死,媽子話咁大風,仲話熱狗吾好!?哈!
修左少少後面d頭髮,d音修左dd,呼,...有好有吾好....因為俾佢修2野就$33...問左2個fd佢地都係自己修ge...
之後返大窩口,back都hm食飯,之後睇睇下bobby眼訓喇....一訓訓到朝早8點幾喇...
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |