●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 12 月 16 日  星期六}
*出生時間︰2006-12-16 06:12 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,凍死了......

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

今朝返學校幫MS CHAN手,係KH等。返到去之前吉先出門口,之後見到呀君同C杰。

到HALL我要自己一個去搬[木台],拉緊果陣吉返黎喇,唉...成日都遲到...

之後HEA下,有2個呀SIR黎左喇,有一個爆似小強SIR LO~笑死!

我同吉同果2個呀SIR都有一支水,個日期係6月29呀~~哈哈!! IS 薯媽'S BIRTHDAY~ 吉自己果個吾見到LU之前....

之後每一組講15分中,講完就出去2-3分中,同薯媽YAN傾計,其他人吾出黎GA LO~! 不過出面好凍呀....凍到想嘔...

之後同吉狂抄DICT,嗚....超爆多LO!! 我地係用PAPER傾計,寫到張野花到我諗得我地2個睇得明...= =""

都冇野做GE....不過LAST GROUP果陣,終於呀SIR有野俾我地做LU~~幫佢地CHECK野~!

11點半就放喇~~我地成打人係走廊凍到死!!! 老豆上左黎呀~~老豆都要著長袖冷3呢~~好想言之有多凍了!!

之後吉返家,我同YAN薯媽LO KA 落KF,去左K記食野,之後去TOY TOY,俾我見到小白同李靜嫻~~哈哈!!!我MOLALA走去小白耳邊講:[令女照咩呀你]~~哈哈!!嚇親佢!!之後就搭MTR MK了~

到了信和,BUY左幾張S.H.E. 。HEBE ,U A MY LOVE!! 不過小美冇新PHOTO....嗚....!! T^T"

之後我地行行下,我同LO KA佢地傾緊話吾識去花園街,點知有個男人答我,SO我地就行喇。

不過見到新之城,SO WE GO THERE喇。 * 我地去做左D好"唒"$、好開心、好正、有美好回憶GE事~~^^

之後去左K記坐陣就搭MTR回家了,YAN話有個急口令:PUBLIC LIMITED COMPANY , 笑爆!!!之後叫LO KA講亮晶晶,薯媽笑傻了AGAIN。

吾記得今日薯媽要去呀婆度,SO係長沙WAN落左,冇人陪到我去大窩口,YAN+LO KA係荔景出了。

行緊天橋果陣掛住打機見吾到徐YAN呀~~俾佢拍左野~佢同佢呀媽去佢呀婆度,徐YAN場波差少少就會打埋聽日果場。

返到HM,表哥已返家了.....O....

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]