今朝冇帶書呀~不過都吾使睇書~~哈哈!!因為收回條的關係~~之後PHY QUIZ,果4條式返到黎果陣快快的背左,好似冇錯。
CHEM去LAb,校長同小泓SIR黎睇堂。之後坐左係前面一堂。第2堂就跟NUM分組坐,我又同黃偉錦坐了~仲有HUGO(好高)呢~~對面的是LO KA+ 黃信泉 + 蔡祥。
之後做實驗,HUGO好好笑呀!!!不過吾記得左佢講咩LU!!卡卡!! 之後有一個係將釘放入某一種SALUTION,點知黃信泉從高空放下,把TEST TUBE整穿左!!!哈哈!!!笑到我地成[木台]人傻左LO!!!
之後有一個係將塞塞住TEST TUBE,黃信泉搞到個塞飛左出去!!!又再令我們成[木台]爆笑多一次!!!哈哈!!
之後將Ca同好似acid溝埋,超WARM呀!!成堂渣住支野,因為太凍了!!! 之後LATE落堂,去左TOY TOY之後就返4C了。
ENG,DICT,PASS了!!!>3<""" 之後講PAPER1,掛住諗邀請卡D野冇聽過書。
LUNCH,食完野搭11左右,之後落左去+文BUY野,果個8婆又係咁臭串!!付後我地搞到搭1先返CZM。返到去佢地整緊個門口~~哈哈!!好令呀!!!>3<""
之後MS CHAN黎喇~~上堂,好眼訓呀......之後MATHS,派PAPER了~~PASS呢!!>3<"
PE,同佢地玩數字球,我同月月+GRAY俾人打PAT PAT....嗚...吾抵呀!!><""
之後完左2堂PE上去整野喇,我同LOKA整卡,周YAN+吉+許煜輝整個RM。整到5點幾車車黎清場,嚇死了....
之後我地幾個都留左書,只係拎PAPER1返家,哈。
出左學校,思杰個方向係對住車車,佢同周YAN講左2句電話....O...
之後行路返HM了。