PS:相片已UP到我QOOZA ge 相簿 (不過合照仲未有) 及 果晚內容太多,可能會打漏左,記得ge話返俾我知! (* 為新+內容 )。篇野越+越長,吾好介意 ! :P
差吾多5點,我地C班ge就等埋豬to,4個就落去7仔等薯媽佢地。等左一陣,就見到薯媽同YAN了,YAN要先去6陽,SO我地5個就去搭的士落去南豐喇~落到去,HEA左陣就CALL爸爸去新城市等....不過因為某D野...我很不高興呢....><" 行緊新城市果陣,經詔按摩店,果部機可以見到類似手指形GE野係度打圈,薯媽仲要學佢,笑死我地喇!!!
落到去TAKE貼紙相,嘩.....超僻LO....我地係某一部機度HEA左好奈,有個女人黎話我地吾好係度霸住部機黎傾計,超線架!?你E度吾僻,有冇人識黎都係一個問題啦!!!我地入黎果陣,一個人都冇呀!!我地黎俾$你賺GA!!如果有人企係出面先算啦!!!咁部我吾信佢係揀我地果部LO!!痴線!!!搞到我地個個都好吾鋸!!!
之後TAKE喇~~不過個鏡頭吾夠位,超搞野!!又TAKE得快WO!!痴線張張都係反應吾切!!!哈哈!!!笑鬼爆LO!!!之後爸爸CALL狗,佢係KF,叫我地去拎RM,傻的!!乜都吾知問拎呀!?之後吉去補習喇~~之後我地去NEWAY啦,係[車立]門前見到狗,一齊上去,佢地話又會咁岩GE!?我就問狗,又話拎左GE!?佢話差吾多啫,俾佢笑死!!
拎左RM喇.細RM黎GE....SHORT的!!! 第一樣要做GE,就係去拎野食喇!!!我地4個女仔去拎野食,因為呀狗SOLO呀!!!卡卡!!!
食呀食!!食左一陣野我地唱歌喇!!!唱左1、2隻,佢地話LO KA吾可以吾唱歌!!SO狂點兒歌俾佢唱~~咩"原野裡、琴晚聽到狗仔叫"等等,我覺得最好笑GE係[世上只有媽媽好]LO!!呀狗唱廣東話,爸爸話:[死狗!!普通話黎GA!!!]呀狗話佢要搞笑嘛!!!哈哈!!
之後唱[有隻雀仔跌落水],唱完一段佢地話唱...:[有隻企鵝跌落水,跌落水....]哈哈!!笑傻哂我地!!!之後豬TO都開金口喇!!!!哈哈!!!YEAH YEAH!!
我地仲唱埋[獅子山下]、[滄海一聲笑]、[風繼續吹]、[將冰山辟開]。笑死!!!
爸爸拎住個搖控係度唱歌,之後薯媽話要個搖控,爸爸聽吾到,於是薯媽吾知拎左邊個支咪之後話:[俾個搖控我呀!] 爸爸話:[吾俾呀!] 薯媽話:[俾返我呀!!] 於是佢2個就拉左一陣,我就同佢地講,呢舊野吾係juicy fruit黎ga!!哈!!
*THEN我特登叫薯媽快D點[IOIO],因為{貓咪陳}要出場喇!!!爸爸好無奈地*喵*了一聲~! 哈哈!!
*之後呀狗佢唱[決戰二世祖],之後入面有d得意聲係度唱英文,薯媽識唱,之後爸爸呀狗果d呆左地笑,卡!!
*之後吾知爸爸定呀狗點左[愛得太遲劇場版],我同YAN吾識唱,亂黎,笑傻左成個K RM!
*到左唱[金鐘罩鐵布衫],薯媽唱唱下走左去,豬TO陪我唱埋佢,佢居然識唱WO!!!卡卡!!勁WO!!
之後玩下玩下,我都決定死就死啦!!!唱盡佢呀!!!同薯媽YAN唱左都好多隻下!!!之後唱到8點幾,吉佢地就黎到喇,我就同薯媽佢地唱左2隻時,吉佢地來了!!仲有禮物收TIM呀!!!多謝!!!>3<" 之後特登等埋吉先點GE[PALA PALA]到喇,點知吉又吾跳....薯媽YAN跳到差吾多尾又吾跳LU.....嗚....得返我同TO跳,哈哈!!!不過好搞野呀!!!之後拆左!!!好中意呀!!^^再拆埋YAN果份!!!都好中意呀!!!2樣都係WINNIE呢!>3<"
*之後點左[二等天使],簡直係呀狗之作啦!!!不過仍勁上吾到個音而甩左成段~~
*點左[流星雨],我同薯媽YAN當然又係搞GAG ge時候啦,伸隻手出黎指流星啦!!
之後點埋TWINS[04好玩演唱會]串燒14隻果段,之後係薯媽HM狂玩果隻歌,玩到我地超好開心!!!笑死喇!!!爸爸係唱之前仲要話:[薯媽嘔野之夜],因為上次薯媽笑到嘔PIZZA呀!!!哈哈!!!之後薯媽唱左6-8首左右話:[下!?仲有GA!?] 哈哈!!!
*[04好玩演唱會]串燒14隻果段,到左[明愛暗戀補習社],後面果段英文,薯媽將:{chemistry gives me love} 改做 {CHEM中 gives me love},好明顯我地4C+4D係吾會話岩GA~!
10點左右,有個人入黎話我地可以唱到11點!!!YEAH!!!因為原來話只可以唱到10點3GA JA~~不過要埋單先,點知每人要$125呀!!我地都嘩嘩聲LO!!乜吾係$90咩!?點知果盒GE野要$50幾,痴的!!於是我地喪起來了!!!狂食狂唱!!!咁貴!!!
豬TO佢同爸爸去拎野食,我地女仔狂點歌!!!薯媽話唱行佢!!!吾好蝕俾佢呀!!!開頭我吾想傷聲,SO吾太想,不過唱唱下,我都吾理喇!!!死就死啦!!!反正媽都冇催我返去!!!YA!!!!!!!!!!!!
之後薯媽同YAN係喪哂LO!!勁嗌歌,笑到我都唱吾到!!哈哈!!!佢地理得佢丫!!化後MUSIC又大聲,佢地又喪唱!!!我地仲點左勁歌金曲,吉有唱的!好搞笑!!!狂嗌呢隻歌!!!我地笑死左LO!!!原來呢隻歌拎黎嗌都吾錯GA播!!!哈哈!!!仲有唱[無謂令你令你令你令你令你.....]果度,佢地一個二個唱到個面就爆咁,哈哈!!!又好似就斷氣咁WO!!!哈哈!!!爸爸話佢地都SHORT歌!!!都吾係唱歌係嗌歌GE!!!哈哈!!!一齊喪啦!!!!!!!!!!!!之後呀狗同爸爸仲拎住支咪爆粗!!!笑Q死LO!!!!
我地成班人癲哂LO!!!!!不過呀雞就吾知做咩,又吾唱,齋坐....= =" 吉唱左幾隻JA....可以點歌嘛!!!不過佢黎得遲,都唱吾到太多~~THEN我地狂插歌,理得佢!!!佢CUT先算啦!!! 我地狂點快歌、勁歌!!成班HIGH哂 LO!!
*之後點左[唱這歌],我地成班high哂!!笑爆!! 仲有點[啦啦世界]、[大日子]、[花花宇宙] ,我同薯媽係度跳[啦啦世界],哈哈!!好KIND呀!!
*之後點左我最GE HEBE 、薯媽最愛GE 飛輪海 'S合唱歌 -- [只對你有感覺],我地唱唱下,呀狗都唱埋一份,呀狗居然識唱wo!!! SO AMAZING*!!!!
之後豬TO拆GIFT喇,不過薯媽包得太多NEWSPAPER喇,搞到拆完成個山咁,我突然諗起薯媽話包埋[飄飄]落去,SO薯媽狂搵,俾佢搵到!!!哈哈!!!成班人又喪笑起來了!!!之後爸爸呀狗仲點左隻歌叫[少理呀爸],我地冇人知係咩歌,連我地GE[懷舊歌后]都吾識呀!!!笑死LO!!!隻歌又快又粗口WO!!!笑死我地!!!果條男人咩"韻"光,仲要自己扮埋女人!!!哈哈!!!
之後唱到差吾多12點就散喇....好想玩落去呀.....YAN要走喇,LOKA+TO聽日要返學,SO大家一起走了!!!
之後吉同雞走喇,我地就陪YAN+LO KA等BUS,點知行埋去架巴士已經黎左,哈~~佢2個走後,薯媽同TO就搭的士返去,爸爸同呀狗就送我返去,搭的士好快返到仲冇跳標,爸爸送埋我上31樓就落返去搵呀狗,坐返果架的士走喇。
返HM後就同呀媽講幾句就沖涼,點知YAN SMS我,同佢傾左2句,就CALL埋LO KA,佢都到家了~~~真的學YAN咁講,好快呀~~之後CALLTO,之後沖完涼CALL埋薯媽,傾左陣就SLEEP了!!!
吾記得點南瓜車TIM....因為吉話個個都要12點前返HM,個個都係灰姑娘!!哈哈!!
P.S.:今日真係好開心呀!!!我有呢地呢班朋友我真係好開心呀!!!吾理我F.3果陣有咩吾開心,今晚去唱K GE人,大半都陪我渡過左我吾開心GE呢段時期,多謝你地呀!!!我真係好開心我呢一生有你地呢班好好好好好好朋友呀!!!我愛你地!!>3<" 多謝埋你地俾左呢個咁開心GE CHRISTMAS我!!我希望下年我地都可以同你地一齊過~