今朝遲左3個字起身,搞到遲左3個字出門口,去到吉hm都差吾多搭半喇,快快的開左罐波蘿,就同吉狂"吉"波蘿腸仔,之後搭11就出去搭小巴喇。返到去食吾切野,不過都上得切去。HEA左陣就落去早會喇。
之後UP UP UP,上去喇。之後歐陽監堂。上ECON了,對MC;之後MOLALA TINKY電話響,死喇....咁就俾2036收左部電話喇...TINKY真可憐...
CHIN,落HALL,好快就作完喇,我第一次作文作到咁求其GA JA,佢話吾多於400字,我作左200左右JA....死啦....個個都作咁多....><"人之後訓左成堂,C服哂!!
之後去左食野,見到周YAN,傾左陣就上去喇。返到上去都好似差吾多打中喇。
PA,做EX.,同TINKY傾計,之後俾MS SIU罵TIM... 之後做左緊EX.,就放LUNCH LU。
同吉返HM,HEA下HEA下,搭8就走LU。拎埋D野去WELCOME BUY 碟""喇~~ 之後搭車返去LU。
返到去已經拉好哂D[木台]LU。之後整整下就開始PARTY喇。我地拎左張[木台]出黎食野,MS CHAN話我地咁醒GE?哈哈!!! 之後我話今年有TINKY陪我地過PARTY,佢話我係新成員呀~! 哈哈~~我話開吾開心呢~?佢話冇感覺...車.... 之後我同LO KA係咁串HUGO有好多FANS,因為好多人俾CARD俾GIFT佢~哈!
之後食下,出去行下,咁又到左2:30玩野GE時侯喇~~~ (以下玩GE環節吾知有冇記錯次序)
先先下玩[扑傻瓜],差D俾人扑到!!><" 林朋狂俾人叫!!!哈哈!!!!
之後玩[大風吹],好慘呀.....我想坐果陣俾肥勤撞到,好痛呀.....嗚..... ; 有一次係我坐低左俾翁思德格硬拉出黎GA....嗚....吾夠佢大力呀....嗚....好矛呀!!><" 之後有一次我要坐果陣差D俾吾知邊個搶到,周瑜傑拉開張[鄧]叫我過去,如果吾係我又要LOSE喇!!!><" 之後有一次係陳江華幫我拉開吾知邊個,之後叫我坐落去我先坐到,哈哈!!!笑死我!!! 之後又有一次,我坐返係吉隔離,吉話:[我地終於重逢喇!]係呀....嗚....不過我果我好似已經俾肥勤整到,SO痛中....嗚....
之後玩[估領袖],我同吉又重逢喇~~~哈哈!!!我隔離係HUGO,吉隔離係陳江華,我同佢講我地又見喇,同佢握手,我後悔了....我吾得佢係變態的大力狂....嗚....俾佢"LIN"到我隻手超痛呀!><" 之後EK做領袖,我地跟著佢做,笑死LO!!!勁"Q"腳,之後又搭人博頭,搞到成個圈係度搭人地,果陣個情形真係笑死人LO!!!之後係度"FICK"手,HUGO話抽筋,勁係度扮!!!笑死我!!!哈哈!!! 之後MS CHAN都黎同我地玩,MS CHAN先先做住跟人做果個先,之後佢就做領袖喇,黃馨馨估吾到!!哈哈!!!
之後玩[拍{鄧}],MS CHAN走左。之後玩到差吾多尾,吳維謙坐左係隔離GE第5定6個,另一邊好似係肥勤之類GE人,之後係林朋要搵位坐,吳維謙同肥勤狂拍,我同吉果D坐係佢地中間勁係度左右坐,彈下彈下咁!!!!哈哈!!!
之後玩[踩波],我第一ROUND就出喇,有EK、肥勤、阿君、周瑜傑等人,我地夾攻周瑜傑,可惜都係吾得,之後我俾左我個氣球肥勤玩。之後成班出哂,一場激烈的戰爭來了!!MS CHAN也有份呢!!吉好勁呀!!!一直玩到底!!!哈哈!!!MS CHAN都玩得好狼呀!!哈哈!!!成班人好搞笑呀!!
之後玩[夾晾衫夾],我夾哂落薯頭同林朋度!!!哈哈!!!好搞笑呀!!!!!
之後4點8喇,薯媽佢地黎吹我地喇,SO我就同MS CHAN講我地可吾可以走,SO快快的抽埋獎先走。GIFT FROM:華安、榮榮、MS陳麗卿、2036。 吉第一個就中,中左熊仔餅呀!!! LO KA中左...一大排晾衫夾....哈哈!!!
之後拉埋[木台]搵埋豬TO就走喇!!!
(續下集....)
P.S.:今年X'MAS PARTY好開心呀!!!有時大個左,玩返D小朋友玩GE野係會好開心架!!!我好中意而家呢班呀!!!大家都好好玩呀!!!吉講得岩,今年GE PARTY 會俾上年GE開心....因為上年....真係一個好[難忘]GE PARTY... 希望今年會開開心心!!