●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 12 月 21 日  星期四}
*出生時間︰2006-12-22 02:13 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,21號-(上)*4C的X'mas Party

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

今朝遲左3個字起身,搞到遲左3個字出門口,去到吉hm都差吾多搭半喇,快快的開左罐波蘿,就同吉狂"吉"波蘿腸仔,之後搭11就出去搭小巴喇。返到去食吾切野,不過都上得切去。HEA左陣就落去早會喇。

之後UP UP UP,上去喇。之後歐陽監堂。上ECON了,對MC;之後MOLALA TINKY電話響,死喇....咁就俾2036收左部電話喇...TINKY真可憐...

CHIN,落HALL,好快就作完喇,我第一次作文作到咁求其GA JA,佢話吾多於400字,我作左200左右JA....死啦....個個都作咁多....><"人之後訓左成堂,C服哂!!

之後去左食野,見到周YAN,傾左陣就上去喇。返到上去都好似差吾多打中喇。

PA,做EX.,同TINKY傾計,之後俾MS SIU罵TIM... 之後做左緊EX.,就放LUNCH LU。

同吉返HM,HEA下HEA下,搭8就走LU。拎埋D野去WELCOME BUY 碟""喇~~ 之後搭車返去LU。

返到去已經拉好哂D[木台]LU。之後整整下就開始PARTY喇。我地拎左張[木台]出黎食野,MS CHAN話我地咁醒GE?哈哈!!! 之後我話今年有TINKY陪我地過PARTY,佢話我係新成員呀~! 哈哈~~我話開吾開心呢~?佢話冇感覺...車....  之後我同LO KA係咁串HUGO有好多FANS,因為好多人俾CARD俾GIFT佢~哈!

之後食下,出去行下,咁又到左2:30玩野GE時侯喇~~~ (以下玩GE環節吾知有冇記錯次序)

先先下玩[扑傻瓜],差D俾人扑到!!><" 林朋狂俾人叫!!!哈哈!!!!

之後玩[大風吹],好慘呀.....我想坐果陣俾肥勤撞到,好痛呀.....嗚.....  ; 有一次係我坐低左俾翁思德格硬拉出黎GA....嗚....吾夠佢大力呀....嗚....好矛呀!!><"   之後有一次我要坐果陣差D俾吾知邊個搶到,周瑜傑拉開張[鄧]叫我過去,如果吾係我又要LOSE喇!!!><" 之後有一次係陳江華幫我拉開吾知邊個,之後叫我坐落去我先坐到,哈哈!!!笑死我!!! 之後又有一次,我坐返係吉隔離,吉話:[我地終於重逢喇!]係呀....嗚....不過我果我好似已經俾肥勤整到,SO痛中....嗚....

之後玩[估領袖],我同吉又重逢喇~~~哈哈!!!我隔離係HUGO,吉隔離係陳江華,我同佢講我地又見喇,同佢握手,我後悔了....我吾得佢係變態的大力狂....嗚....俾佢"LIN"到我隻手超痛呀!><"   之後EK做領袖,我地跟著佢做,笑死LO!!!勁"Q"腳,之後又搭人博頭,搞到成個圈係度搭人地,果陣個情形真係笑死人LO!!!之後係度"FICK"手,HUGO話抽筋,勁係度扮!!!笑死我!!!哈哈!!! 之後MS CHAN都黎同我地玩,MS CHAN先先做住跟人做果個先,之後佢就做領袖喇,黃馨馨估吾到!!哈哈!!!

之後玩[拍{鄧}],MS CHAN走左。之後玩到差吾多尾,吳維謙坐左係隔離GE第5定6個,另一邊好似係肥勤之類GE人,之後係林朋要搵位坐,吳維謙同肥勤狂拍,我同吉果D坐係佢地中間勁係度左右坐,彈下彈下咁!!!!哈哈!!!

之後玩[踩波],我第一ROUND就出喇,有EK、肥勤、阿君、周瑜傑等人,我地夾攻周瑜傑,可惜都係吾得,之後我俾左我個氣球肥勤玩。之後成班出哂,一場激烈的戰爭來了!!MS CHAN也有份呢!!吉好勁呀!!!一直玩到底!!!哈哈!!!MS CHAN都玩得好狼呀!!哈哈!!!成班人好搞笑呀!!

之後玩[夾晾衫夾],我夾哂落薯頭同林朋度!!!哈哈!!!好搞笑呀!!!!!

之後4點8喇,薯媽佢地黎吹我地喇,SO我就同MS CHAN講我地可吾可以走,SO快快的抽埋獎先走。GIFT FROM:華安、榮榮、MS陳麗卿、2036。 吉第一個就中,中左熊仔餅呀!!! LO KA中左...一大排晾衫夾....哈哈!!!

之後拉埋[木台]搵埋豬TO就走喇!!!

(續下集....)

P.S.:今年X'MAS PARTY好開心呀!!!有時大個左,玩返D小朋友玩GE野係會好開心架!!!我好中意而家呢班呀!!!大家都好好玩呀!!!吉講得岩,今年GE PARTY 會俾上年GE開心....因為上年....真係一個好[難忘]GE PARTY...  希望今年會開開心心!!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]