琴晚多謝屎吉D白痴圖既開解! C服多了*!
家令我吾開心,我仲有你地*! 好似個C妹個BLOG咁寫,
朋友係AIR,係吾少得既~ ^^
今日係SPORT DAY補假掛....總之放假啦! 真HAPPY!
今朝呀媽9點幾叫醒我,話返一返坪州,
咁我就順便起身啦*!
THEN照老媽的吩咐,COOK了河粉....
[COOK完先知好大碗LO...= ="]
THEN還有我很愛的[小籠包]! >3<" (冇上海既,都有惠康頂住檔!)
THEN重睇[大唐],就係咁煲到5點幾喇*! (峯峯哦! >3<")
睇到5點幾6點,俾LOKA(做戲果個!)把聲吸引左出去睇TV,
原來係新DRAMA,都OK好笑啦後面。
THEN DINNER了。本身係KITCHEN門口同呀媽講緊野,
一轉身見到呀婆係門口出面,嚇Q死我*! 仲話我嚇返佢轉頭呢....
THEN開飯了*! 魚呀! >3<" 好味!! (搞到好似N DAY冇食飯咁!)
呀媽一返黎,COOK咩都好似山珍海味架喇...同呀舅果D比...
真係好似晚晚食9大"鬼"咁*! 搞到自己好似真係好奈冇食野咁...
FINISH DINNER沖左令涼,C服哂*! TV*!
THEN 爹WITH左C杰幾句,抄CHEM。眼訓...
哥又係咁LO! 自己用緊COMPU果陣又吾整自己野,
而家要呀媽開聲要我俾佢整! SHORT的!
我岩岩先話我要拎返部腦黎DO HW,你要我俾佢做埋D無謂野!?
好串咁答佢:[吾得LO!我而家做緊HW WO!]
呀哥好正咁扮哂委屈咁講:[算啦!都知佢吾俾架喇!算啦!]
係呀媽面前扮Q哂野! 呀媽吾在場睇下你係咪同我嘈到底,
痴線呀果D都出哂黎啦! 真係似某D人LO! 罵人又吾敢俾人見到咁,
收下收下咁,係就連個頭都吾好得突出黎,
反正冇人會叫你,睇吾到咁長架啦! 最憎D人係人地面前扮哂委屈,
C底下就其實係最衰果個LO! 敢罵吾敢認!
真係吾明,做人做到咁假吾攰架咩!?
最憎D人扮哂野! 明知全世界都知哂佢D野啦,
仲係度扮 OR 呃其他吾知既人~
人地做咩吾關事,但係一影響到我就關我事LO!
自己係度搭爹,同你好熟呀?
成日係度玩HAIR, SO NAUSEATING!
吾講喇! 諗定籌備某2人的生日了*!星期四應該會好BUsY*呢...
SLEEP了*!