琴晚又係TEN度訓着左...= =" THEN搞掂哂D野,睇左2頁BIO,媽子突然打黎,
叫我幫呀哥BK ID CARD...= =" THEN遲左好多下先落去...
等[車立]果陣已經見到薯媽係樓下喇播*! 落到去仲未到齊人*!
THEN行呀行,屎吉出現了*! 上車!
返到去,MO野做,傾下計WITH,THEN就同埋C杰落去早會喇*!
我地2對1打低屎吉吉*!!THEN...他很過份! 明明係叫C杰又話係叫我! .\,/."
早會完,上黎,E....呀銘今日有D吾同WO....
話說琴日呀銘打波打到隻鞋成個鞋底甩左出黎,
之後佢用條橡筋COOL住對鞋*! 卡卡!!
就係咁佢就好似一個由梅記轉黎既學生 - 校服+波鞋*!
呀寺很型呢*! 卡卡!
READING,同泉爸傾計,就咁過左一堂喇*!
ECONx2,聽呀聽....俾周公叫走左...ZZZ....
我訓醒,佢先話俾2分中BREAK....明玩野啫!
去TOY TOY*! 出去就見到馨馨返黎喇,
後面仲有黑雞黎緊!
當我同馨馨交談之際,小巫出黎問黑雞:[咁多人去邊呀!?]
之後我就入左TOY TOY,小雞也來了*!
THEN回5C,MS SHOW左其他地方其他時期既紙幣出黎,
話:[呢個頭就係牛頓喇,你地理科班既人應該好中意佢架播*!]
傻既....憎死佢就有份*! MOLALA精神分裂,有3條牛頓定律...
有人話:[點解當初跌落佢個頭果個水果吾係榴槤,如果係打死左佢咪好LO! ]
MATHS,計數,明"吾明.... // 小息,到處玩*! 馨馨那句表嫂真好玩*!
阮生話表哥嫂..- -" 你D COMMON SENCE去左邊呀?
[大家收到5C的通訊錄了*!]
打左鐘喇*! 華安仲未出沒播....傾下計WITH黑雞*!
ENGx2,當然吾少得 - 第一杖 : NEWS QUIZ*! 今次慘敗...= ="
THEN派返篇文,俾左分... @0@" 我未作完架WO*! 搞到勁低分...- -"" 算了!
LUNCH,薯媽佢地原來放左喇,叫我快D落去!
THEN行呀行,薯媽係咁催我打俾屎吉...但係佢應該吾係同我地食架WO....
打左...冇人聽... ; 佢打返黎,校長係我對面...冇聽到...望到屎吉係小巴站*!
仲俾屎吉話我低能婆...= =" 低能婆係薯媽呀! 係佢話JA....T^T"
THEN食野,食完B"青走了, 因為[II]一詞,搞到我噴野!! 核突死了!!! >O<"
THEN薯媽同我一齊返4樓,一上到樓梯...驚嚇場面出現....
阮先生同黃小姐係度拉拉扯扯...仲要講大話! 一手甩佢開扯住我既手!
仲叫薯媽哄氹住我先....你就想! 哼!
THEN陪薯媽返5B拎D野,返返4樓阮生出現左喇*!
狡辯! 吾信! 點知佢越講越離譜!咩23"24個BOY呀!
你吾記得我對你既承諾,更加吾記得你對我既承諾....= ="
係呀*! 我而家係成班姐妹團+老母黎撐我呀! 因為我是清白的!! 對! 我很不喜歡那個她!
YOU DON'T WANT TO DUE WITH ME? U WILL NEVER SEEN ME AGAIN IN TOMORROW! BECAUSE I DON'T WANT TO DUE WITH YOU TOO*!
死烏蠅!! 你想害死我!!仲要係後面一路加背景MUSIC - 滾...= =" ; 令仔識汁生! 多謝你! ^^
THEN阮生MOLALA講方法興與另一個一樣樣既男仔好鬼似*! 我同屎吉同阮生一路啤行個男仔,真係爆似WO!
THEN馨馨勁搞笑!! 話果個男仔就係方法興, 但係方法興原原本本就坐係5D LO*! 卡! 笑死我地LO!!
THEN同小雞傾計,嘩....大秘密! 放心我吾會講!
中文堂,開齋了...冇BRING WS*! THEN聽到訓着左...
CHEMx2,派PAPER,個分都叫對得住關智杰丫!
聽呀聽...聽到SLEEP了*! 今日太嬲喇*! SO我要BROKE呢個承諾一次!
放學了*! 去TOY TOY,又見到阮生同吾知邊個女仔玩...= ="
去完TOY TOY同屎吉"徐YAN"陳江華搭的士回大窩口。
薯媽話搵吾到我地...= =" 但係我地成班係度聽緊CHEM中講PAPER WO.....
THEN徐YAN話要去荃WAN,SO分開了*!
THEN同屎吉OK一下*! OK完行呀行,見到徐YAN WO*!
又話吾去荃WAN了WO*! 一齊去左通BO行玩*!
D SALES係咁啤住哂....最吾中意就係佢地D服務態度,差到死*!
THEN我拎起個夾萬仔睇,有個SALES伸個頭出黎睇左睇。車*! 勁死我偷左佢呀!?
THEN一起走了*! 行行下有個細路仔行過,徐YAN走去塞張廣告俾佢WO*! @0@"
學屎吉咁講,你又高興佢又高興呀?
THEN回家了*! 幫呀哥BK換ID CARD*!
媽媽哥哥回來了*! 開飯啦*!
努力溫BIO吧*!