●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 10 月 17 日  星期三}
*出生時間︰2007-10-17 05:34 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,55天* 之 很無奈...

 今日既心情 - 不安 , 今日天氣:晴天

琴晚又係TEN度訓着左...= =" THEN搞掂哂D野,睇左2頁BIO,媽子突然打黎,
叫我幫呀哥BK ID CARD...= =" THEN遲左好多下先落去...

等[車立]果陣已經見到薯媽係樓下喇播*! 落到去仲未到齊人*!

THEN行呀行,屎吉出現了*! 上車!

返到去,MO野做,傾下計WITH,THEN就同埋C杰落去早會喇*!
我地2對1打低屎吉吉*!!THEN...他很過份! 明明係叫C杰又話係叫我! .\,/."

早會完,上黎,E....呀銘今日有D吾同WO....
話說琴日呀銘打波打到隻鞋成個鞋底甩左出黎,
之後佢用條橡筋COOL住對鞋*! 卡卡!!
就係咁佢就好似一個由梅記轉黎既學生 - 校服+波鞋*!
呀寺很型呢*! 卡卡!

READING,同泉爸傾計,就咁過左一堂喇*!

ECONx2,聽呀聽....俾周公叫走左...ZZZ....
我訓醒,佢先話俾2分中BREAK....明玩野啫!
去TOY TOY*! 出去就見到馨馨返黎喇,
後面仲有黑雞黎緊!

當我同馨馨交談之際,小巫出黎問黑雞:[咁多人去邊呀!?]
之後我就入左TOY TOY,小雞也來了*!

THEN回5C,MS SHOW左其他地方其他時期既紙幣出黎,
話:[呢個頭就係牛頓喇,你地理科班既人應該好中意佢架播*!]

傻既....憎死佢就有份*! MOLALA精神分裂,有3條牛頓定律...
有人話:[點解當初跌落佢個頭果個水果吾係榴槤,如果係打死左佢咪好LO! ]

MATHS,計數,明"吾明....  // 小息,到處玩*! 馨馨那句表嫂真好玩*!
阮生話表哥嫂..- -" 你D COMMON SENCE去左邊呀?

[大家收到5C的通訊錄了*!]

打左鐘喇*! 華安仲未出沒播....傾下計WITH黑雞*!

ENGx2,當然吾少得 - 第一杖 : NEWS QUIZ*! 今次慘敗...= ="
THEN派返篇文,俾左分... @0@" 我未作完架WO*! 搞到勁低分...- -"" 算了!

LUNCH,薯媽佢地原來放左喇,叫我快D落去!
THEN行呀行,薯媽係咁催我打俾屎吉...但係佢應該吾係同我地食架WO....

打左...冇人聽... ; 佢打返黎,校長係我對面...冇聽到...望到屎吉係小巴站*!
仲俾屎吉話我低能婆...= =" 低能婆係薯媽呀! 係佢話JA....T^T"

THEN食野,食完B"青走了, 因為[II]一詞,搞到我噴野!! 核突死了!!! >O<"

THEN薯媽同我一齊返4樓,一上到樓梯...驚嚇場面出現....

阮先生同黃小姐係度拉拉扯扯...仲要講大話! 一手甩佢開扯住我既手!
仲叫薯媽哄氹住我先....你就想! 哼!

THEN陪薯媽返5B拎D野,返返4樓阮生出現左喇*!
狡辯! 吾信! 點知佢越講越離譜!咩23"24個BOY呀!

你吾記得我對你既承諾,更加吾記得你對我既承諾....= ="

係呀*! 我而家係成班姐妹團+老母黎撐我呀! 因為我是清白的!! 對! 我很不喜歡那個她!

YOU DON'T WANT TO DUE WITH ME? U WILL NEVER SEEN ME AGAIN IN TOMORROW! BECAUSE I DON'T WANT TO DUE WITH YOU TOO*!

死烏蠅!! 你想害死我!!仲要係後面一路加背景MUSIC - 滾...= ="  ; 令仔識汁生! 多謝你! ^^

THEN阮生MOLALA講方法興與另一個一樣樣既男仔好鬼似*! 我同屎吉同阮生一路啤行個男仔,真係爆似WO!
THEN馨馨勁搞笑!! 話果個男仔就係方法興, 但係方法興原原本本就坐係5D LO*! 卡! 笑死我地LO!!

THEN同小雞傾計,嘩....大秘密! 放心我吾會講!

中文堂,開齋了...冇BRING WS*! THEN聽到訓着左...

CHEMx2,派PAPER,個分都叫對得住關智杰丫!
聽呀聽...聽到SLEEP了*! 今日太嬲喇*! SO我要BROKE呢個承諾一次!

放學了*! 去TOY TOY,又見到阮生同吾知邊個女仔玩...= ="

去完TOY TOY同屎吉"徐YAN"陳江華搭的士回大窩口。

薯媽話搵吾到我地...= =" 但係我地成班係度聽緊CHEM中講PAPER WO.....

THEN徐YAN話要去荃WAN,SO分開了*!

THEN同屎吉OK一下*! OK完行呀行,見到徐YAN WO*!
又話吾去荃WAN了WO*! 一齊去左通BO行玩*!

D SALES係咁啤住哂....最吾中意就係佢地D服務態度,差到死*!
THEN我拎起個夾萬仔睇,有個SALES伸個頭出黎睇左睇。車*! 勁死我偷左佢呀!?

THEN一起走了*! 行行下有個細路仔行過,徐YAN走去塞張廣告俾佢WO*! @0@"
學屎吉咁講,你又高興佢又高興呀?

THEN回家了*! 幫呀哥BK換ID CARD*!

媽媽哥哥回來了*! 開飯啦*!

努力溫BIO吧*!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)


KiT19 於 2007-10-17 09:12 PM 發表:
comment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

E~ 又黎留CM俾我喇*!?
THX*!^^
Posted at 2007-10-21 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]