今日係第60日喇...時間過得真係快,2個月喇...*
而家係早上5時19分,我坐係電腦面前查緊VOCAHB LIST。
其實係我訓到3點幾起左身,溫ECON溫到而家,都叫睇哂一次啦,
順便開電腦查埋個LIST佢*!
希望今日HALL TEST好好睇睇,最少好過上次個QUIZ先丫...= ="
[待續...*!] 5時21分。
今朝上的士撞鬆左條辮,諗住紮返,點知薯媽撞一撞我拎住橡筋既手,
條橡筋就係咁跌左吾知去邊....而我個袋就得返一條橡筋而已...
搞到今日個頭...- -"成日都係散架LO....><"
返到去叫豬TO陪我去食野,岩岩坐低就見到37,一齊坐。
THEN豬TO去左搵中中,我同37都出去喇*!
早會了*! 呀寺上台呀今日*! 有D甩甩地...*!
上去了*! READING,MOLALA中中入左黎,將果堂變埋做CHEM..= ="
一路上一路上,終於完左個CHEM堂喇*!
PHY,CCK話個中聲好似幼稚園D中,仲叫話:[夠中一齊排隊去TOY TOY喇*!]
笑死*! 之後教新一課了*!
CHIN,聽書。 // 小息,講大計前去左D班還書,見到我還本書俾令仔...阮生嬲...= ="
THEN傾大計*! 呵呵! 好HAPPY唷!
MATHS,聽書,好似好易播...老梁同我諗既野一樣,聽到新果個"中聲",
並吾會有反應,吾覺落堂 ; 之後佢又好似烏蠅咁講好似酒樓點心時間咁!
ECON,同泉爸傾計,俾老妖串,
話要第一份改我份PAPER,是但係啦,反正早改遲改又吾會多D分既*!
最搞野係,佢叫我做[吳佩興]...= =" 誰人呀? WHO!?
LUNCH,好早返啦*!諗住落去等佢地,點知佢地上左黎搵我*! 食飯吧!
BUY飯時見到阮生,佢話LUNCH吾得閒搵我,要去做COMPU,話吾嬲喇WO!
EAT LUNCH,狂笑,食吾到飯咁滯!! THEN食完去左搵佢地溫書。
上去拎野俾豬TO時,見到阮生同個女仔傾緊計LO...1點先做COMPU!?
我吾理喇...!
THEN係3樓同佢地溫到點2就返去搵小雞喇! [過2個月就可以BUY GIFT FOR媽媽了!]
只有我、B、青、爸、薯俊知的白痴野*! 卡卡!!
THEN傾到上ENG。ENGx2,DICT,見到華安一聽到個中果陣係度笑,
之後MOLALA爆左句:[LIKE A KINDERGARTEN!]哈*!
THEN CHECK IT,吾使改都有7分*! PASS了!
BIOx2,聽聽下訓左,張家榮叫吾好訓,咁咪醒左LO...
點知佢話而家俾5分中BREAK...大佬...岩岩訓醒你就俾BREAK...
算了*! 與小雞一齊去TOY TOY*!
返黎上堂! HUGO居然幫我隻PUPPY打針...=0="
放學了*! 繼續收埋烏蠅的筆袋,過左一陣就去HALL了*!
得我地班既...!? 仲要齊哂人LO.... 等呀等,其他班黎哂開考喇!
第2條MC已經吾識LO....計吾到佢任何一個ANS...= ="
做呀做,總算叫做哂啦....
THEN去左M記等徐YAN,佢地要對PAPER。
小雞陪我呢! >333<" 錫哂你!!
THEN走了*! 小雞係電梯見到佢媽媽喇*! SO佢走先喇!!
徐YAN到了*! 陪佢BUY野食,見到狗哥呀*! 哈哈!!! 白痴狗好奈冇見喇!!!
之後佢串徐YAN俾徐YAN打左巴!!卡卡!!抵你!!
THEN等車,回家了*!
今晚好忙呀*! 另一個MISSION吾知可吾可以今日完成呢!?
NIGHT,灝灝CALL ME!? 聽左係令仔把聲WO....
之後不斷夾雜住令仔"灝灝同吾知邊位把聲....O了!
話聽日先同我講咩事.....奇怪的一班人...哈哈!
抄PHY了*! 吾係小雞冇得抄喇~! 開工!!