●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 10 月 25 日  星期四}
*出生時間︰2007-10-26 10:30 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,63天* 之 屎吉生日快樂!

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

首先梗係要講聲生日快樂屎吉聽啦*!

再黎送多句生日快樂俾徐YAN既老公仔 - 喇!

今朝勁早起身呀....因為今日有個MISSION!

7點1就出左門口,因為要拎份GIFT俾豬TO! THX哂你喇!
因為吾想俾屎吉知我地今日送!

THEN係MTR站呆等到薯媽黎到,行返到家樓下,點知屎吉未黎到,
SO行返轉頭。

今日好鬼重呀....帶多左本BIO因為要TEST,仲有PE3。
行呀行,行到去小學果度整路,點知一聽到今日要跑FIT2,
一分心,差錯了腳,腳軟1軟,點知因為袋x2的FORCE很大,扯到我P了K....
隻膝跪低....痛......嚇死了屎吉"徐YAN們。THEN岩岩好有的士,飛上去啦!

THEN返到SCH,吾使TEST BIO呀!!
因為我冇溫BIO個天罰我PK,但係見我P了,就吾使TEST喇...
呵*! 白痴諗法!

痛....早會...痛....[呵!煩死,講夠喇。]

PHYx2,去LAB,同C杰"馨馨"雞雞"烏蠅一枱,冇聽到書TIM....

BIO,聽書,好搞野*! // 小息,D班遲放呀...點算....屎吉"TINKY黎左門口傾計....
係度講周YAN做吾哂PA。D班放喇!! 豬TO拎住份GIFT出黎,
白痴的傻吉*! 1不知那份是GIFT,2更不知係送俾佢*!
全靠雞雞大叫一句:[余屎吉生日快樂!!] 哈哈*! 等到你星期6拆,希望你SURPRISE啦!

THEN落去CANTEEN食野,食完雞雞同我去換3喇。
離遠見到薯媽對住我大笑....我估到我P了K的事,別人知道了.....算了。

換3,熱身圈,THEN開跑了*! 親愛的黑小雞梗係帶頭啦,跟住既係我,
MS話我係咪跌傻左,跑咁快。 吾知呀....行就痛,跑吾痛呀...
可能因為係"屈"住膝頭傷,SO跑時屈膝頭就吾會痛掛...

THEN跑呀跑,3分中左右就攰攰地喇....吾知點解今次跑步既時間好似過得好快咁既...
不過好就好在,今年可以KEEP到下[用鼻吸,用口呼]好奈。

一路經過COVER PLAYGROUNG,聽到班男仔做FIT1,之後係度大唱:[ 陪我細訴 和我抱抱 為何天空一個城堡....!]
哈哈*! 仲有多謝咸峰既打氣啦!

仲有1分中左右掛,跑跑下想嘔...SO冇沖到...就係咁...只有15個圈多D....
好吾鋸,因為同上年差吾多....早知嘔死都去埋第16個圈啦...因為下年冇機會返黎跑喇....

THEN到呀B跑了*! 加油呀*! 你話跑埋我果份架! >33<"
B也有15個圈多D既成績呀! ^^ 無論係呢樣定果樣,係順返條氣喇!*

THEN拉筋,同MS傾計。THEN一路換3一路食左個3文治。

THEN C杰陪我上PHY,馨馨陪C杰上PHY。
THEN馨馨坐左去前面,C杰陪我坐後面。

豬TO來了*! 坐左我隔離! 呵呵*! THEN 明燈也來了,
坐左係C杰隔離,我不能掉下C杰"豬TO與你坐呢....我信你的*!

明燈幫我隻狗狗改左個名,叫阮小珊*! 卡卡! 但係狂虐打佢LO!

THEN一路俾豬TO玩,嗚....痴線架豬TO...係人地本NOTE BK度DRAW了N個! 呀....><"
諗起琴晚睇TV,[食家朱"TO"],哈哈*!

THEN上完喇*! 個個走哂,明燈就幫呀SIR扔左個RUBBISH袋佢,當然我陪佢去啦。
搭[車立]落到去地下,WILLIAM SIR同黃SIR入左[車立],卡!

THEN上堂了 - CHEM,聽書架我有!! ><"

MATHS,做EX。肥勤吾C服,正當我同老梁示意佢吾C服,老梁亦答我吾緊要時,
聰明人拍醒左肥勤LO...啞哂LO...=0="

CHINx2,聽LISTENING,泉爸突然問我班3咩色,
整呀!? 好呀!!! 突然記起7.1件 SHIRT,HUGO吾知放左去邊,
泉爸有KEEP,呵呵*! 不如10年後我地着返件野出黎見面啦*!
到時香港20歲LU*!

THEN HUGO講返佢把FAN CAKE左LOKA D HAIR果件事,笑爆咀LO!
梗係記得啦!! 果陣我地笑到痴左LO!  我仲記得果陣,泉爸要扮住CHEM做領隊先,
我就要扮住佢做5C既組長先,哈哈*! 之後你吹吹下個FAN就CAKE左LOKA D HAIR喇!
諗返起都笑死呀*!

放學了*! 吾使TEST BIO,梗係與徐YAN回家去啦*!
記住將封BIRTHDAY LETTER俾你老公仔喇*!

THEN傾TEL WITH屎吉到食飯。

NIGHT,TV,搞到11點幾先做FILM REVIEW。
同小雞"薯頭傾左少少班會野就8了。

THEN做FILM REVIEW,做做下SLEEP了。

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]