首先梗係要講聲生日快樂俾屎吉聽啦*!
再黎送多句生日快樂俾徐YAN既老公仔 - 坤 喇!
今朝勁早起身呀....因為今日有個MISSION!
7點1就出左門口,因為要拎份GIFT俾豬TO! THX哂你喇!
因為吾想俾屎吉知我地今日送!
THEN係MTR站呆等到薯媽黎到,行返到家樓下,點知屎吉未黎到,
SO行返轉頭。
今日好鬼重呀....帶多左本BIO因為要TEST,仲有PE3。
行呀行,行到去小學果度整路,點知一聽到今日要跑FIT2,
一分心,差錯了腳,腳軟1軟,點知因為袋x2的FORCE很大,扯到我P了K....
隻膝跪低....痛......嚇死了屎吉"徐YAN們。THEN岩岩好有的士,飛上去啦!
THEN返到SCH,吾使TEST BIO呀!!
因為我冇溫BIO個天罰我PK,但係見我P了,就吾使TEST喇...
呵*! 白痴諗法!
痛....早會...痛....[呵!煩死,講夠喇。]
PHYx2,去LAB,同C杰"馨馨"雞雞"烏蠅一枱,冇聽到書TIM....
BIO,聽書,好搞野*! // 小息,D班遲放呀...點算....屎吉"TINKY黎左門口傾計....
係度講周YAN做吾哂PA。D班放喇!! 豬TO拎住份GIFT出黎,
白痴的傻吉*! 1不知那份是GIFT,2更不知係送俾佢*!
全靠雞雞大叫一句:[余屎吉生日快樂!!] 哈哈*! 等到你星期6拆,希望你SURPRISE啦!
THEN落去CANTEEN食野,食完雞雞同我去換3喇。
離遠見到薯媽對住我大笑....我估到我P了K的事,別人知道了.....算了。
換3,熱身圈,THEN開跑了*! 親愛的黑小雞梗係帶頭啦,跟住既係我,
MS話我係咪跌傻左,跑咁快。 吾知呀....行就痛,跑吾痛呀...
可能因為係"屈"住膝頭傷,SO跑時屈膝頭就吾會痛掛...
THEN跑呀跑,3分中左右就攰攰地喇....吾知點解今次跑步既時間好似過得好快咁既...
不過好就好在,今年可以KEEP到下[用鼻吸,用口呼]好奈。
一路經過COVER PLAYGROUNG,聽到班男仔做FIT1,之後係度大唱:[ 陪我細訴 和我抱抱 為何天空一個城堡....!]
哈哈*! 仲有多謝咸峰既打氣啦!
仲有1分中左右掛,跑跑下想嘔...SO冇沖到...就係咁...只有15個圈多D....
好吾鋸,因為同上年差吾多....早知嘔死都去埋第16個圈啦...因為下年冇機會返黎跑喇....
THEN到呀B跑了*! 加油呀*! 你話跑埋我果份架! >33<"
B也有15個圈多D既成績呀! ^^ 無論係呢樣定果樣,係順返條氣喇!*
THEN拉筋,同MS傾計。THEN一路換3一路食左個3文治。
THEN C杰陪我上PHY,馨馨陪C杰上PHY。
THEN馨馨坐左去前面,C杰陪我坐後面。
豬TO來了*! 坐左我隔離! 呵呵*! THEN 明燈也來了,
坐左係C杰隔離,我不能掉下C杰"豬TO與你坐呢....我信你的*!
明燈幫我隻狗狗改左個名,叫阮小珊*! 卡卡! 但係狂虐打佢LO!
THEN一路俾豬TO玩,嗚....痴線架豬TO...係人地本NOTE BK度DRAW了N個! 呀....><"
諗起琴晚睇TV,[食家朱"TO"],哈哈*!
THEN上完喇*! 個個走哂,明燈就幫呀SIR扔左個RUBBISH袋佢,當然我陪佢去啦。
搭[車立]落到去地下,WILLIAM SIR同黃SIR入左[車立],卡!
THEN上堂了 - CHEM,聽書架我有!! ><"
MATHS,做EX。肥勤吾C服,正當我同老梁示意佢吾C服,老梁亦答我吾緊要時,
聰明人拍醒左肥勤LO...啞哂LO...=0="
CHINx2,聽LISTENING,泉爸突然問我班3咩色,
整呀!? 好呀!!! 突然記起7.1件 SHIRT,HUGO吾知放左去邊,
泉爸有KEEP,呵呵*! 不如10年後我地着返件野出黎見面啦*!
到時香港20歲LU*!
THEN HUGO講返佢把FAN CAKE左LOKA D HAIR果件事,笑爆咀LO!
梗係記得啦!! 果陣我地笑到痴左LO! 我仲記得果陣,泉爸要扮住CHEM做領隊先,
我就要扮住佢做5C既組長先,哈哈*! 之後你吹吹下個FAN就CAKE左LOKA D HAIR喇!
諗返起都笑死呀*!
放學了*! 吾使TEST BIO,梗係與徐YAN回家去啦*!
記住將封BIRTHDAY LETTER俾你老公仔喇*!
THEN傾TEL WITH屎吉到食飯。
NIGHT,TV,搞到11點幾先做FILM REVIEW。
同小雞"薯頭傾左少少班會野就8了。
THEN做FILM REVIEW,做做下SLEEP了。