首先,梗係祝馨馨生日快樂啦!
今朝5點幾先起身,做埋份FILM REVIEW,撞到馨馨ON WO~同佢講聲生日快樂!
THEN6點幾就同輝輝呀哥去左粥店食早餐,果個女人又係咁既死人態度LO...= ="
之後仲勁吾小心咁倒左D是油落呀哥條褲度LO! 丁!! SO BAD。
THEN返返去樓下,佢地陪我等到徐YAN黎埋就返HM了。行呀行,上車了!
返到去,屎吉來了。傾緊食咩聽日*! 呵呵! 終於到喇呢日!
THEN早會,泉爸讀呀*! 好叻叻WO! // READING,傾計WITH泉爸。
CHIN,對返琴日個LISTENING。 // BIO,聽書,CELL。
MOED => CHIN,開冷氣呢! 因為熱到焗到痴左....
但係肥勤吾C服,SO佢同呀寺調位一天*! THEN講到搭半先開班會。
小息,傾計*! 呵呵!! 屎吉"加入"了我們*! 卡卡!!
THEN PAx2,MS遲左勁多先黎LO....死喇....會吾會好遲放架....
THEN講左陣就搭半喇,之後果半堂拎左黎DO EX.。
勁呀我!! 第1次做PARTNERSHIP既EX係自己做哂架JA*! 除左尾果D吾識,
呀寺教哂我*! 呵呵! SO搭3就做完喇! 放LUNCH!
諗住同屎吉去CANTEEN拎個CAKE,點知見到簡頭佢地未得,
SO落左去搵佢地。之後拎完個CAKE係門口JOIN返佢地。
去左KF食,食左C杰個CALE先,之後食野喇*!
因為搭半先出到去,SO呀青等埋D野食黎,食到超急,因為佢搭9考PA。
THEN慢慢食...食到搭1就同屎吉去左BUY FILE。 回SCH了*!
好奈冇試過出去食LUNCH"咁遲返,仲有屎吉話得我同佢2個WO*!卡,係呀!
MATHS,冇聽書...因為係咁睇SBA。
ENGx3了,吳維謙拎住D寫左SBA D野問老梁去TOY TOY,老梁話搵人借紙巾俾佢啦!*白痴!
THEN IN HALL,明燈是傻的*! 呀華是白痴的!
死呀華*! 吾俾你咁話佢!! .\,/."
THEN第4-5組就到我考喇。果然俾我數岩左,我係同何+"大LO哥哥"佩珊一組。
PREPARE果陣豬TO"小玉也左呢,大家驚到係咁笑吾停LO!
考了,我大約都記得D POINT既....但係吾知點解一到考就串吾返D句子LO....
THEN去TOY TOY,何+也是,佢話左個分俾我知呢,都叫OK啦。
THEN BACK TO HALL已是3點3了,成份READING未做過LO...
THEN做左TASK 2,其他都抄的。
THEN放左上去考口語,錯左4個音,讀得太快,SO得15分JA....
吾緊要啦*! 呀SIR話OK! 仲有得進步! ^^
THEN落去搵屎吉"徐YAN。我終於明F4既"魅力"喇!
徐YAN真係好鬼聰明架啫~俾少少貼士就估到邊個*!
THEN搭的的返家了*! 傻婆徐YAN*! 那是一個不可能的假設吧*!
THEN今天屎吉上黎,配好3喇,聽日CELEBRATE你生日WO!你話事啦!
THEN5點幾6點就送佢搭[車立]走喇。
今天輝輝冇走呢*!呵呵! // 開飯了,做ENG REPORT,好快搞掂。
望到中文...暈左LO....吾識寫LO....唉...萬一做左某人點算!?
期待明天哦...呵呵*!