●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 2 日  星期五}
*出生時間︰2007-11-04 12:20 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,71天* 之 UPSET DAY...

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

今朝終於搭到的士喇,一齊陪徐YAN去左CANTEEN食野。
排隊喇*! 11月喇!!我地終於返返去後面喇!!

READING,CCK到了*! 因為有人收到風農夫會黎,
SO吳維謙"烏蠅拎左張TC紙出黎寫左大大隻農夫出黎,而呀銘就寫左若琳。

CHIN, 派PAPER,MS都話我失左手,但係真係好難呀....

BIO+MOED落HALL,我地咁岩係坐第1-3排,.哈哈*! 佢地既BANNER用得着喇*!
有啤梨"車車"農夫"江若琳"CK黎左。

嘩....當農夫見到吳維謙舉BANNER後,落台果陣同吳維謙握手,
順口送左句:[你冇咩誠意WO*!] 哈*!
佢地用左幾個字同我地SCHOOL最大既紙黎做BANNER架喇*!

之後睇佢地文武廟段片,之後農夫上去RAP喇*!呵呵!
之後睇心相,舉左若琳牌既呀銘慘被佢地用歌詞黎串佢*! SO POOR的呀寺!

之後成11點先完,之後上PA喇,唉...份PAPER收到都想C爛佢....心情跌到落谷底...唉...

LUNCH,冇哂心機...交FORM,又係果個麻煩PERFECT,你曉吾曉架!?
之後返返去4樓,見到阮生測完PHY傾左幾句,醒起漏左個釘書機係上面,
沖左去A班問返KATIE有冇俾返我,原來仲係上面。

當我以9秒9沖去TOY TOY果邊樓梯時,經過4C有個肥仔沖出黎,
係ACTION"REACTION之後,就彈左落地,就係咁,我係呢一年又P多左次K喇,
今年真係好鬼黑...手手腳腳都傷哂...唉...全身上下都傷過咁滯喇...=0="

之後吾該佩佩"芹,THEN傾左幾句WITH阮生"屎吉,阮生就入左去對PAPER,
但係佢D野係哂我手上LO,...= =" 燈燈傻左.... 之後叫人拎返俾佢就上MATHS了。

老梁換左眼鏡,其實今朝佢係CANTEEN扣人分果陣已經見到,好吾慣....  @0@"

ENGx3,作COMPO,死哂啦....吹哂水咁....好難作,訓左陣先再起身做。
做完仲有幾個字,白痴呀華!! 哈哈!!

THEN放左,係HALL放左野之後就陪雞雞去食野喇。
食完等雞雞搵完MS蕭就上去考喇。

考完放左就同豬TO去KF BUY GIFT俾爸爸喇*!
THEN食左少少野去左TRENDYLAND BUY野俾令仔。
THEN就去左FX BUY爸爸'S GIFT喇*! 希望爸爸中意啦!

6點幾就回家喇*!

 

P.S. : 估吾到星期一學左[風生水起],星期五就見到真人係我地面前RAP喇*!
         勁搞野!!黎多D啦佢地*! 呵呵! 連吾追星既屎吉都有D動容播!^^

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)


puikikan 於 2007-11-04 12:27 PM 發表:
路過...
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx your cm*!
Posted at 2007-11-04 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]