今朝終於搭到的士喇,一齊陪徐YAN去左CANTEEN食野。
排隊喇*! 11月喇!!我地終於返返去後面喇!!
READING,CCK到了*! 因為有人收到風農夫會黎,
SO吳維謙"烏蠅拎左張TC紙出黎寫左大大隻農夫出黎,而呀銘就寫左若琳。
CHIN, 派PAPER,MS都話我失左手,但係真係好難呀....
BIO+MOED落HALL,我地咁岩係坐第1-3排,.哈哈*! 佢地既BANNER用得着喇*!
有啤梨"車車"農夫"江若琳"CK黎左。
嘩....當農夫見到吳維謙舉BANNER後,落台果陣同吳維謙握手,
順口送左句:[你冇咩誠意WO*!] 哈*!
佢地用左幾個字同我地SCHOOL最大既紙黎做BANNER架喇*!
之後睇佢地文武廟段片,之後農夫上去RAP喇*!呵呵!
之後睇心相,舉左若琳牌既呀銘慘被佢地用歌詞黎串佢*! SO POOR的呀寺!
之後成11點先完,之後上PA喇,唉...份PAPER收到都想C爛佢....心情跌到落谷底...唉...
LUNCH,冇哂心機...交FORM,又係果個麻煩PERFECT,你曉吾曉架!?
之後返返去4樓,見到阮生測完PHY傾左幾句,醒起漏左個釘書機係上面,
沖左去A班問返KATIE有冇俾返我,原來仲係上面。
當我以9秒9沖去TOY TOY果邊樓梯時,經過4C有個肥仔沖出黎,
係ACTION"REACTION之後,就彈左落地,就係咁,我係呢一年又P多左次K喇,
今年真係好鬼黑...手手腳腳都傷哂...唉...全身上下都傷過咁滯喇...=0="
之後吾該佩佩"芹,THEN傾左幾句WITH阮生"屎吉,阮生就入左去對PAPER,
但係佢D野係哂我手上LO,...= =" 燈燈傻左.... 之後叫人拎返俾佢就上MATHS了。
老梁換左眼鏡,其實今朝佢係CANTEEN扣人分果陣已經見到,好吾慣.... @0@"
ENGx3,作COMPO,死哂啦....吹哂水咁....好難作,訓左陣先再起身做。
做完仲有幾個字,白痴呀華!! 哈哈!!
THEN放左,係HALL放左野之後就陪雞雞去食野喇。
食完等雞雞搵完MS蕭就上去考喇。
考完放左就同豬TO去KF BUY GIFT俾爸爸喇*!
THEN食左少少野去左TRENDYLAND BUY野俾令仔。
THEN就去左FX BUY爸爸'S GIFT喇*! 希望爸爸中意啦!
6點幾就回家喇*!
P.S. : 估吾到星期一學左[風生水起],星期五就見到真人係我地面前RAP喇*!
勁搞野!!黎多D啦佢地*! 呵呵! 連吾追星既屎吉都有D動容播!^^