今朝起身食完野落去,之後冇的士去左等巴士,
**THIS IS NON OF MY BUSINESS!**
返到去,同豬TO傾計,早會。
READING,HUGO派[金色]既KISSES,烏蠅加入我地,派[曲奇]既KISSES*!
P.S.:烏蠅+入流星花園 - 青和*!
ECONx2,個老妖講SAVE & LIABILITIES果陣,將D白紙當係$咁派,
之後話好似派陰C紙,我即刻話"啋"! 之後我同呀銘講,呀銘罵佢死8婆*!哈哈!!
之後我又扮精神有問題果D人,日豐又話好驚WO*!
MATHS,聽書。 // 小息,同C杰"雞雞去搵張SIR"黃SIR,THEN去左裝水。
裝完去5B搵呀B,傾左幾句計,之後同屎吉返4樓*!
見到那位人兄,我未嬲完WO*! .\,/."
ENGx2,LISTENING,冇心機聽,好彩話TASK6返家做啫...= ="
點解多一日,D HW就多一倍架?
LUNCH,同C杰食LUNCH,講哂D野俾C杰聽,不要爆哦*! ^^
THEN上去,係走廊同37訴苦,之後CHEM中係LAB門口啤過黎,
之後咪返返入去LO,烏蠅陪我坐。
CHEM中話,PHY CHEM BIO係最易PASS,最易拎分,我諗,
如果拎到PASS之後好似你2個頭咁...那就算了吧*!
CHIN,傾足成堂*! MS CHAN話吳維謙吾係漁夫係愚夫*! 哈哈!
CHEMx2,講左陣野 @ 5C,THEN去左LAB做實驗。
呀銘過左黎同我地一組呀,之後都係呀銘"雞雞"泉爸做咁滯,我就玩左1次咁大把啦*!
呀銘好慘呀,俾吳維謙推左2次佢D野落個洗手盤度,搞到成張WS濕哂LO!
笑到痴左LO!*
放學,同屎吉在TOY TOY門口HEA,阮生出黎 @ 5D,又扮搭人地博頭,
你試下搭丫*! 我吾打你,ANDY先生都打死你呀!! 你去死吧*!
THEN同屎吉"雞雞"泉爸係走廊傾計,傾到徐YAN走得就搭的士回大窩口了。
之後一齊去左OK*! 我同徐YAN BUY左本TVB MAGA呀,
因為送TVBUDDY個電話繩,我記得之前呀媽話隻野好得意,
SO就BUY左俾佢喇*! 呵呵!!
THEN同屎吉談論屎忽TO的生日,之後佢打黎話因為講多左句野,
就走左架巴士喇*! 哈哈*! 關我咩事~?
之後傾到5點幾就收線喇。
終於收到家姐的MAIL了*! 佢11月回來喇*! 呵呵~ >3<"
THEN6點幾食飯,呀舅又同呀哥嘈...呀婆加入戰團...= ="唉...
幾想大叫一聲:[你地好Q煩呀! 收聲好冇!?] 當然我冇講....
仲成功令呀哥由怒變平靜,好叻呀我*! 卡卡!! [白痴...= ="]
流星花園組合加入新成員*! 歡迎!
我亦被邀加入[風生水起*!] 有趣有趣!
而家係5C就好似雞雞所講既我地好融洽呀*!^^
除左大家一齊玩,仲有我地日日有糖派*! 好好玩呀!
不過....想吾肥都幾難...=0="
吾知我地咁樣玩可以KEEP幾奈呢!?
當人地情人節周圍送糖俾人,好HIGH既時候,
可能我地就會話:[我地上個WEEK先派先之嘛*!] 哈!
講笑啫*! 不過咁樣都過得吾錯丫~
THEN NIGHT,烏蠅教我DO PA,之後佢食飯就收左線喇。
之後呀銘MOLALA打黎WO*! 教完PA傾左2個中左右,
吾知佢會吾會爆分中呢~? 哈哈*!
好攰喇...SLEEP*!