●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 7 日  星期三}
*出生時間︰2007-11-07 10:44 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,76天* 之 THIS IS NON OF MY BUSINESS!

 今日既心情 - 呆滯 , 今日天氣:晴天

今朝起身食完野落去,之後冇的士去左等巴士,
**THIS IS NON OF MY BUSINESS!**

返到去,同豬TO傾計,早會。

READING,HUGO派[金色]既KISSES,烏蠅加入我地,派[曲奇]既KISSES*!
P.S.:烏蠅+入流星花園 - 青和*!

ECONx2,個老妖講SAVE & LIABILITIES果陣,將D白紙當係$咁派,
之後話好似派陰C紙,我即刻話"啋"! 之後我同呀銘講,呀銘罵佢死8婆*!哈哈!!

之後我又扮精神有問題果D人,日豐又話好驚WO*!

MATHS,聽書。 // 小息,同C杰"雞雞去搵張SIR"黃SIR,THEN去左裝水。
裝完去5B搵呀B,傾左幾句計,之後同屎吉返4樓*!

見到那位人兄,我未嬲完WO*! .\,/."

ENGx2,LISTENING,冇心機聽,好彩話TASK6返家做啫...= ="
點解多一日,D HW就多一倍架?

LUNCH,同C杰食LUNCH,講哂D野俾C杰聽,不要爆哦*! ^^

THEN上去,係走廊同37訴苦,之後CHEM中係LAB門口啤過黎,
之後咪返返入去LO,烏蠅陪我坐。

CHEM中話,PHY CHEM BIO係最易PASS,最易拎分,我諗,
如果拎到PASS之後好似你2個頭咁...那就算了吧*!

CHIN,傾足成堂*! MS CHAN話吳維謙吾係漁夫係愚夫*! 哈哈!

CHEMx2,講左陣野 @ 5C,THEN去左LAB做實驗。

呀銘過左黎同我地一組呀,之後都係呀銘"雞雞"泉爸做咁滯,我就玩左1次咁大把啦*!
呀銘好慘呀,俾吳維謙推左2次佢D野落個洗手盤度,搞到成張WS濕哂LO!
笑到痴左LO!*

放學,同屎吉在TOY TOY門口HEA,阮生出黎 @ 5D,又扮搭人地博頭,
你試下搭丫*! 我吾打你,ANDY先生都打死你呀!! 你去死吧*!

THEN同屎吉"雞雞"泉爸係走廊傾計,傾到徐YAN走得就搭的士回大窩口了。

之後一齊去左OK*! 我同徐YAN BUY左本TVB MAGA呀,
因為送TVBUDDY個電話繩,我記得之前呀媽話隻野好得意,
SO就BUY左俾佢喇*! 呵呵!!

THEN同屎吉談論屎忽TO的生日,之後佢打黎話因為講多左句野,
就走左架巴士喇*! 哈哈*! 關我咩事~?

之後傾到5點幾就收線喇。

終於收到家姐的MAIL了*! 佢11月回來喇*! 呵呵~ >3<"

THEN6點幾食飯,呀舅又同呀哥嘈...呀婆加入戰團...= ="唉...
幾想大叫一聲:[你地好Q煩呀! 收聲好冇!?] 當然我冇講....
仲成功令呀哥由怒變平靜,好叻呀我*! 卡卡!! [白痴...= ="]

流星花園組合加入新成員*! 歡迎!
我亦被邀加入[風生水起*!] 有趣有趣!

而家係5C就好似雞雞所講既我地好融洽呀*!^^
除左大家一齊玩,仲有我地日日有糖派*! 好好玩呀!

不過....想吾肥都幾難...=0="

吾知我地咁樣玩可以KEEP幾奈呢!?

當人地情人節周圍送糖俾人,好HIGH既時候,
可能我地就會話:[我地上個WEEK先派先之嘛*!] 哈!
講笑啫*! 不過咁樣都過得吾錯丫~

THEN NIGHT,烏蠅教我DO PA,之後佢食飯就收左線喇。
之後呀銘MOLALA打黎WO*! 教完PA傾左2個中左右,
吾知佢會吾會爆分中呢~? 哈哈*!

好攰喇...SLEEP*!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]