|
琴晚同呀銘傾左2個中之後,同主席傾左陣就去左SLEEP喇。
今朝起身,食野,落去,落過雨WO...= =" 屎吉遲左冇黎。
又冇的士喇...上左巴士。丁...好Q憎林護前面個死燈位!!
出2架車就轉燈,吾好鬼轉丫笨!!
之後架車上到林護,炒了車...睇黎塞死喇今日。
之後見到對面街既永泰,返到入SCH一齊去搵MS CHAN,
吾係度呀...之後同老梁講咩事,CHEM中聽到想拎我地2堂黎上CHEM咁WO...
之後扮口型罵CHEM中,個死老梁叫我大聲D,
我話我做咩要聽你講呀?! 老梁即刻傻笑話:[好野WO你*!]哈!
之後見到勁多人遲到,簡頭話因為炒左車SO塞車遲到,
大把人因為呢件意外遲到,SO可以括免。
THEN留左字條俾MS CHAN,MS CHAN就出現喇。
上到去,READING。
PHYx2, @ LAB,玩足2堂.....吳維謙仲俾CCK叫走左。烏蠅就訓到咩咁。
BIO,冇聽書。日豐幫小珊整返隻耳仔! THX! ^^ // 小息,HEA。
PEx2 , @ 101上PA , 另一堂 @ 201上CHEM。
LUNCH,BUY野食WITH C杰。 上去506食野。燈燈到喇,佢以為洋洋要坐我隔離...= ="
THEN上CHEM,識少少啦。
MATHS,冇聽書。老梁話佢跌左野吾會汁,話驚扭親條腰,到時俾E藥$仲多,
之後烏蠅話佢甩左條褲,佢會吾會休返,老梁啞左LO*! 卡!
轉堂,大LO哥哥吾知做咩傻左,係咁扮HARRY:[咒咒虐*!] 我唯有變成[愛德華]同佢抵抗啦*!
CHIN => PA ,SLEEP & 同日豐傾計。
吳維謙坐我後面,之後MOLALA講講下,
原來大家呢期都聽返STEPHY D舊歌*!卡!
越黎越覺同日豐好有共鳴喇*!
哈哈! D冷門歌,我地2個傻既係度唱*!呵!
THEN發現EK將個校章吉左係右邊...- -""
放學開班會,26人出席,16對9票揀左我地作果隻歌。
之後我同薯頭同LOKA"37寫返份報告俾MS就同徐YAN搭34回家了*!
又同徐YAN去1包店BUY野食*! 食啦! 2個白痴食上癮咩~?!
回到家,打日記。
點解會咁...? 點解要咁? 真係吾明LO.... Y U CAN BUT WE CAN'T? WT HAPPEN?
月弓弓大 // 頹.... // 火頁... // 木目心黑卜口? //
多謝 F4 , 烏蠅 , B*!
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |