●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 12 日  星期一}
*出生時間︰2007-11-13 02:16 AM 

**[[,,沒有屎吉的日子,81天* 之 兆民盃

 今日既心情 - 不安 , 今日天氣:晴天

今朝成功識煮餃子喇*! SO今日早餐好正喇*!
THEN一路帶住韮菜餃味上學去*!今日咩住新袋*! 很高興!

返到去抄ECON"CHEM,屎吉就讀住俾我聽黎抄。
C杰今日讀早會通告,點知整操場,SO C杰可以搭3先落去。

THEN READING。泉爸真係派金莎呀*!哈哈!!

THEN CHEM,講書,冇理佢!

PHY,CCK話維B係屠夫,吾係漁夫笑爆了咀*!

中文,講返張建議書。 // 小息,同小雞一齊去左PHY LAB,
CCK要我地有雞精書呀*! 唉...F IN HKCEE*!

THEN上去,豬TO叫我扮某人嗲佢*! 笑死了家誠*!

MATHS,冇聽書,同小雞ICQ。

轉堂,幫呀銘對白飯魚裝飾一下*!簽名加畫野*!哈哈!
呀銘你呢世都吾準扔左佢呀*! >0<"

ECON,冇聽書,因為我地係度講隻白飯魚D野*!呵!
D膠味超勁呀*! 搞到日豐非常吾C服...*!

LUNCH,去CANTEEN BUY野食,之後走黎走去,
終於到我地班踢喇*! 我地對6A,第2場。

肥勤幾勁下WO*! 佢帶住個波沖左去人地個龍門度,
可惜太心急射喇,SO射歪左*! NVM啦!

之後維B先生KICK親呀銘,搞到2個跌左落地。

呀銘對鞋大搞到勁鬆,之後又跣到咩咁,
睇住佢跣黎跣去,笑爆了!!

最後6A一符碌球WIN左我地*! 不過我地都預左輸,
SO都冇咩野*!

上到5C,開左冷氣WO...=0=" THEN抄PP1。

THEN去左拎豬TO的BIO書,後來係門口同佢講野,
激嬲左阮生...又數時間...SOR LO...* 下次吾會喇! >0<"
之後都俾LOKA同書欣話我吾岩...的確係我激嬲阮生*!
嗚....下次吾會喇真係....吾好嬲啦....T^T"

ENGx2,一份機密ICQ及自呀寺,大家一齊睇*!
小雞想睇,可惜佢就係吾知得果個~ SO佢都好無奈下*!
THEN有份公開既ICQ,搞到好亂呀...

有時差D會答左機密D野落公開度呀...=X="

BIO ICQ繼續*! SO,就係咁,我地玩左ICQ4堂*!

放學,落HALL考BIO,一路做一路釣魚...俾張家榮啤行左...= ="
O爆了咀...真係吾識做...日豐同我補果D冇咩岩用到...>X<"

THEN放左見到親愛既徐YAN呀*! 同埋江華去左面包店BUY野食,
之後係豬TO口中既黑白線[班馬線]度等的士,返大窩口喇*!

回家了*! DINNER,TV,SLEEP,DO中文,與呀銘商量大計,SLEEP,抄中文。

嗚...因為訓着左...搞到遲左成個中先SD左條SMS俾雞雞呀...
我一早打定左架喇...T^T" 嗚....

P.S.:峯峯有新歌喇*! >333<"  赤地轉機*! 好有呀峯既味道!

 

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]