今朝成功識煮餃子喇*! SO今日早餐好正喇*!
THEN一路帶住韮菜餃味上學去*!今日咩住新袋*! 很高興!
返到去抄ECON"CHEM,屎吉就讀住俾我聽黎抄。
C杰今日讀早會通告,點知整操場,SO C杰可以搭3先落去。
THEN READING。泉爸真係派金莎呀*!哈哈!!
THEN CHEM,講書,冇理佢!
PHY,CCK話維B係屠夫,吾係漁夫笑爆了咀*!
中文,講返張建議書。 // 小息,同小雞一齊去左PHY LAB,
CCK要我地有雞精書呀*! 唉...F IN HKCEE*!
THEN上去,豬TO叫我扮某人嗲佢*! 笑死了家誠*!
MATHS,冇聽書,同小雞ICQ。
轉堂,幫呀銘對白飯魚裝飾一下*!簽名加畫野*!哈哈!
呀銘你呢世都吾準扔左佢呀*! >0<"
ECON,冇聽書,因為我地係度講隻白飯魚D野*!呵!
D膠味超勁呀*! 搞到日豐非常吾C服...*!
LUNCH,去CANTEEN BUY野食,之後走黎走去,
終於到我地班踢喇*! 我地對6A,第2場。
肥勤幾勁下WO*! 佢帶住個波沖左去人地個龍門度,
可惜太心急射喇,SO射歪左*! NVM啦!
之後維B先生KICK親呀銘,搞到2個跌左落地。
呀銘對鞋大搞到勁鬆,之後又跣到咩咁,
睇住佢跣黎跣去,笑爆了!!
最後6A一符碌球WIN左我地*! 不過我地都預左輸,
SO都冇咩野*!
上到5C,開左冷氣WO...=0=" THEN抄PP1。
THEN去左拎豬TO的BIO書,後來係門口同佢講野,
激嬲左阮生...又數時間...SOR LO...* 下次吾會喇! >0<"
之後都俾LOKA同書欣話我吾岩...的確係我激嬲阮生*!
嗚....下次吾會喇真係....吾好嬲啦....T^T"
ENGx2,一份機密ICQ及自呀寺,大家一齊睇*!
小雞想睇,可惜佢就係吾知得果個~ SO佢都好無奈下*!
THEN有份公開既ICQ,搞到好亂呀...
有時差D會答左機密D野落公開度呀...=X="
BIO ICQ繼續*! SO,就係咁,我地玩左ICQ4堂*!
放學,落HALL考BIO,一路做一路釣魚...俾張家榮啤行左...= ="
O爆了咀...真係吾識做...日豐同我補果D冇咩岩用到...>X<"
THEN放左見到親愛既徐YAN呀*! 同埋江華去左面包店BUY野食,
之後係豬TO口中既黑白線[班馬線]度等的士,返大窩口喇*!
回家了*! DINNER,TV,SLEEP,DO中文,與呀銘商量大計,SLEEP,抄中文。
嗚...因為訓着左...搞到遲左成個中先SD左條SMS俾雞雞呀...
我一早打定左架喇...T^T" 嗚....
P.S.:峯峯有新歌喇*! >333<" 赤地轉機*! 好有呀峯既味道!