上學了*! 今朝要落去早會,...真不高興...><"
今日到黃書欣派野,原來係3角古古力的迷你版*!
中文堂,文言文,冇聽書TIM...= =" // BIO,更不用說了...
MOED,聽校長講古仔,真搞笑...聽到我同LOKA2個鬥中眼訓..
小息,陪小雞找了黃志聰去左食野*! THEN PAx2。
MS講起個BB"個仔仔"個老公,嘩~個樣甜到咩咁*!
仲講埋仔仔個名,叫做"李思律"*! 仲有個希臘文既名呢*!卡卡!
MS仲話佢個BB會係港安出世,我就是在那E院出世的*! >3<"
THEN教新一課,好似好易咁WO.... // LUNCH,吾使TEST,落5B。
遲遲都未練得....去了PHY室同呀SIR傾計,燈燈同金龍黎TEST。
THEN豬TO出現了*! 咁我走人喇*! 費事阻住佢地TEST*!
THEN入左5B練左KAM地入歌,練練下,俾我發現左佢地吾要張捐血POSTER,
之前呀銘咀見左,既然佢地都吾要喇*! 就拎黎送俾呀銘啦*!^^
THEN去試碟喇。 點知個HALL俾人BK左...
去返CANTEEN搵豬TO TO同燈燈,O SHIP*!
WT A U DOING NOW 阮生!? I HATE IT*! GO BYE!
THEN MATHS,冇聽書。 ENGx3,LISTENING @ HALL,
轉堂陪小雞去搵HEADSET @ 4C。
等緊果陣同小泓傾計,佢話小珊可愛呀*! 哈哈!
之後叫我讀書俾心機果D LO*! 哈哈! 之後就入去上堂喇!
@ HALL,細中SHOW試緊HEADSET好係POLICE舉證咁,
之後同呀華講,呀華變左張JPC既卡出黎扮佢,之後扮POLICE*!哈哈!
THEN聽DATA FILE聽到咁釣魚*! 搞到寫TASK4-6果陣亂吹...= ="算了...
放學不用走,坐返係度等TEST PHY。 吾識LO...唉...
THEN試碟,同CCK傾計,嘩...問左3條岩岩考果D,錯哂LO*!
唉...真是食X了...><"
THEN5點就回家了*! THEN屎吉陪我等呀雞黎呀*!卡卡!
講笑JA*! 因為屎吉話呀雞遲到吾等佢,我咪串佢話係我想見呀雞,
SO陪我等啦! 哈哈! 最後當然佢既老公仔黎左接佢放學啦*!
THEN撞到了肥勤,陪我BUY完野食就搭34,點知肥勤行落大窩口..= ="
約了在OK等*! 34上同好奈好奈好奈冇見既映虹傾計,
原來佢下年F.4喇,煩緊揀科*!
THEN去到OK見到了肥勤去左大快活吹水,THEN COPY完野,
就教佢點去MTR站喇,我便回家了*!
DINNER。 媽媽突然回來了....佢回來不久我就訓喇,
果陣先9點半,因為聽日就比賽喇*! 要早訓養聲呀*!
希望聽日吾好咁樣衰啦!! >0<"
突然吾彩我...O了...把我當死人了嗎?!
發生咩事!?攤開黎講LO*! I DON'T KNOW*!