●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 16 日  星期五}
*出生時間︰2007-11-18 01:06 AM 

**[[,,沒有屎吉的日子,85天* 之 !!??

 今日既心情 - 呆滯 , 今日天氣:晴天

上學了*! 今朝要落去早會,...真不高興...><"
今日到黃書欣派野,原來係3角古古力的迷你版*!

中文堂,文言文,冇聽書TIM...= =" // BIO,更不用說了...

MOED,聽校長講古仔,真搞笑...聽到我同LOKA2個鬥中眼訓..

小息,陪小雞找了黃志聰去左食野*! THEN PAx2。

MS講起個BB"個仔仔"個老公,嘩~個樣甜到咩咁*!
仲講埋仔仔個名,叫做"李思律"*! 仲有個希臘文既名呢*!卡卡!
MS仲話佢個BB會係港安出世,我就是在那E院出世的*! >3<"

THEN教新一課,好似好易咁WO.... // LUNCH,吾使TEST,落5B。

遲遲都未練得....去了PHY室同呀SIR傾計,燈燈同金龍黎TEST。
THEN豬TO出現了*! 咁我走人喇*! 費事阻住佢地TEST*!

THEN入左5B練左KAM地入歌,練練下,俾我發現左佢地吾要張捐血POSTER,
之前呀銘咀見左,既然佢地都吾要喇*! 就拎黎送俾呀銘啦*!^^

THEN去試碟喇。 點知個HALL俾人BK左...

去返CANTEEN搵豬TO TO同燈燈,O SHIP*!
WT A U DOING NOW 阮生!? I HATE IT*! GO BYE!

THEN MATHS,冇聽書。 ENGx3,LISTENING @ HALL,
轉堂陪小雞去搵HEADSET @ 4C。

等緊果陣同小泓傾計,佢話小珊可愛呀*! 哈哈!
之後叫我讀書俾心機果D LO*! 哈哈! 之後就入去上堂喇!

@ HALL,細中SHOW試緊HEADSET好係POLICE舉證咁,
之後同呀華講,呀華變左張JPC既卡出黎扮佢,之後扮POLICE*!哈哈!

THEN聽DATA FILE聽到咁釣魚*! 搞到寫TASK4-6果陣亂吹...= ="算了...

放學不用走,坐返係度等TEST PHY。 吾識LO...唉...

THEN試碟,同CCK傾計,嘩...問左3條岩岩考果D,錯哂LO*!
唉...真是食X了...><"

THEN5點就回家了*! THEN屎吉陪我等呀雞黎呀*!卡卡!
講笑JA*! 因為屎吉話呀雞遲到吾等佢,我咪串佢話係我想見呀雞,
SO陪我等啦! 哈哈! 最後當然佢既老公仔黎左接佢放學啦*!

THEN撞到了肥勤,陪我BUY完野食就搭34,點知肥勤行落大窩口..= ="
約了在OK等*! 34上同好奈好奈好奈冇見既映虹傾計,
原來佢下年F.4喇,煩緊揀科*!

THEN去到OK見到了肥勤去左大快活吹水,THEN COPY完野,
就教佢點去MTR站喇,我便回家了*!

DINNER。 媽媽突然回來了....佢回來不久我就訓喇,
果陣先9點半,因為聽日就比賽喇*! 要早訓養聲呀*!

希望聽日吾好咁樣衰啦!! >0<"

 

 

突然吾彩我...O了...把我當死人了嗎?!
發生咩事!?攤開黎講LO*! I DON'T KNOW*!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]