今朝10點幾聽左主席既電話再訓,11點幾先起身,爽呀*!
好奈冇試過咁遲起身喇*! >3<" I LIKE IT*!
THEN媽媽回來了*! 起身LUNCH,
THEN約了主席3點出去,CALL埋雞雞"LOKA"烏蠅。
THEN雞雞是最早到的...我仲諗住個個都會遲到,
特登遲到出去...點知雞雞到了,用左吾夠10分中跑到落英皇對面既M記。
THEN CALL爆主席機*! 做埋個ENDING OF中文,
THEN寫左開班會既[今天會議記錄*!]
THEN LOKA到了,再THEN,烏蠅到埋,
佢媽打黎問佢返吾返家食飯,雞雞係咁擾亂佢*!哈哈!
[呀英(蠅)*!返吾返黎食飯呀~!?]
4點幾主席先到LO...= ="" THEN叫佢快D做ECON,
同LOKA落街搵野食。
先先去左3果度問上台價,THEN去左7仔食野,
烏蠅落黎搵我地,陪佢去左食魚旦就返上去喇。
冇HW抄LO...大家都係係度玩....LOKA影低左D好SWEET既野WO*!
雞雞玩厭了NDS,拎左黎玩,琴日玩吾到個COOKING老母2,
今日玩玩先*! 正呀!! 不過做手術果個會正過老母*!
THEN俾左LOKA玩繼續DO ECON,點知個個都停哂手...= ="
SO走人喇*! 雞雞同我地4個吾同路,SO走先了*!
LOKA去搭車喇*! 烏蠅同薯頭捉左我去金禾打機*!
烏蠅話要同我挑WO*! 真的!? 你琴日輸左俾我架擋播*!
上去打籃球機呀又*! 烏蠅今次輸左吾知10分定20分俾我喇又*!
烏蠅你又輸俾我喇!! 服未呀!!?? 哈哈*! 好開心呀*! 走先了*!
THEN回家了*! DINNER*! TV *! 傾TEL WITH銘幾個中~
THEN抄ECON,好鬼眼訓LO...訓左陣先起身再抄...
抄完抄埋BIO,溫ENG同MATHS,今個星期又冇得訓喇...
P.S.:UP左少少琴日既相,仲有D相&ALL貼紙相係屎吉吉度,
屎吉吉,呀銘話要你同[聚新]呀*! 哈哈! 因為你同雞雞聚舊,
佢"呀蕙"呀華未同你聚新WO*!