琴日由放學整SING.CON D野整到10點幾未停過手,
最後11點幾終於答應去左見周公了*! 超攰呀...
今朝遲左起身....搞到好趕...着冬季喇*!
今日冇的士呀....冇得做專貴的士客戶,要做巴士乘客了...= ="
返到去上吾到去,見到了銘拎左件校褸俾家丞,
早會了。今天也很香*! 哈哈!
READING - 班會。
ECONx2,O爆咀...同雞雞講講下班會D野,俾老妖叫我答佢問題,
死不罷休,係要我答到佢! 答佢吾到拎左我份PAPER出去LO,
之後仲叫我解釋俾同學聽點解咁做,吾識LO*!
之後就講講講,之後因為今日係21號,SO肥勤可憐地俾人叫出去答,
之後話我地2個都係抄答案,即刻改左分做F LO*! 你中意啦!
我最吾鋸既係有一條係肥勤放學教我既,口講架LO,
佢又冇寫,之後大大隻寫係果題隔離寫"抄",
頂! 仲要計數架LO果題! 咁都有得抄!? 冇野呀?
O爆咀LO! 之後又屈我係抄附近D人,拉埋人地落水做咩啫!
要罵罵我部電腦丫笨!我係部電腦度抄既!!
之後佢一落堂係咁扔野LO! 勁想隨手拎起本書車落佢度LO!
之後呀銘係黑板寫佢,哈哈*! 仲扔左份ECON....呀銘係傻架LO...
如果佢收返咁點呀...? 你點算呀? 佢要你抄過哂俾佢咪死....?
忍吾住CRY了..= =" 好白痴*! 多謝呀華既假野TEMPO紙巾*!
俾維B哄到笑返*! 白痴仔!! 哈哈!!
MATHS,呀銘過左黎坐,我係咁介野,
拎哂屎吉俾我果D吾要既PAPER介爛哂*!!嚇死了呀銘&LOKA*!
臨小息,老梁話講埋呢條先,點知呀銘打乞痴,老梁話:[使吾使咁呀...?]
之後HEA下HEA下,終於等到D班放喇....豬TO出黎了*!
未開口時,燈燈捉住我講佢PRESENT拎滿分*! 你好叻呀! >3<"
THEN俾佢知道左我今天放學去玩...=0="
THEN好快完了小息*! ENGx2,華安好令仔呀*!
因為今日係聯校畢業典禮既日子*! 佢西裝骨骨呢*!
佢話只要我地升到中6,HANDSOME果個就係我地喇~
THEN作文,求其做完算數了*!
放左,HEA下HEA下就一齊走喇*! THEN搭98落荃WAN。
佢地去左食野先,我陪屎吉去中銀整卡。
屎吉真的很愚笨....我再一次問佢係咪中銀架?
佢話係...原來我地去左"中"國工商"銀"行,
並吾係佢要搵既"中" 國 "銀" 行LO...= ="連佢自己都笑自己*!
THEN去岩左BANK,但係係股票部門...= ="
有個男人問我地係咪幫媽咪BUY股票....= ="
我話:[下....! 流哂汗LO!]
之後個男人話:[幫DADDY買!? 都得! 仲有叉燒送TIM呀!]
真O咀...= =" THEN行返出去,終於去岩左喇....但係拎籌係冇用架LO...
去到個櫃檯...佢叫我地去排隊...痴了線...勁多人*!
排左好奈好奈好奈好奈.....再整埋再等拎卡,拎埋卡已經1點喇...
THEN去食野喇*! 好彩打俾呀銘叫佢叫左先啫*!
THEN俾佢地D爛GAG搞到我食吾到面咁滯*!丁!
THEN 屎吉俾大數,佢問邊個俾$10,呀銘話係佢,
點知LOKA講左句:[佢2個"夾"(音:GAP)埋俾呀!]
我同呀銘同烏蠅一齊話:[夾!?(音GAP)]
大家明吾明錯係邊!?
大家係"夾"$時,係叫"甲"$ , 可是呢隻企鵝LOKA話....
GAP$....(萬字夾個夾...) 足足俾我地笑左成日*!
THEN去青春無限影相,點知...= =" 吾知汁左定點...THEN去左南豐影*!
影呀影,畫呀畫,剪呀剪*! 去左M記坐。
坐左1-2個字我就走人喇*!
大家都好準時去到小學門口,好生外*! (除左同靜儀。)
THEN原來3:45先可以校友返去,果陣只是3:00...= ="
THEN去左PANDA行左陣就返去喇,搭8JA...
足足係門口企左成個字先入去,一路睇下BROAD D野黎哂時間*!
點知入到去,張SIR話今日教C會議...= =" 冇得傾喇*!
見左幾個MISS就周圍玩,影左幾張相就散BAND了*!
回到家,打日記*!
跟B傾TEL,好奈冇見佢呢位[心理E生]喇*! 點算好呀...?
好內疚呀....好後悔呀*! 你吾好咁錫我啦....><"
我吾知點先可以還俾你....T^T"