●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 21 日  星期三}
*出生時間︰2007-11-21 05:17 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,90天* 之 返半日JA*!

 今日既心情 - 呆滯 , 今日天氣:晴天

琴日由放學整SING.CON D野整到10點幾未停過手,
最後11點幾終於答應去左見周公了*! 超攰呀...

今朝遲左起身....搞到好趕...着冬季喇*!
今日冇的士呀....冇得做專貴的士客戶,要做巴士乘客了...= ="

返到去上吾到去,見到了銘拎左件校褸俾家丞,
早會了。今天也很香*! 哈哈!

READING - 班會。

ECONx2,O爆咀...同雞雞講講下班會D野,俾老妖叫我答佢問題,
死不罷休,係要我答到佢! 答佢吾到拎左我份PAPER出去LO,
之後仲叫我解釋俾同學聽點解咁做,吾識LO*!

之後就講講講,之後因為今日係21號,SO肥勤可憐地俾人叫出去答,
之後話我地2個都係抄答案,即刻改左分做F LO*! 你中意啦!

我最吾鋸既係有一條係肥勤放學教我既,口講架LO,
佢又冇寫,之後大大隻寫係果題隔離寫"抄",
頂! 仲要計數架LO果題! 咁都有得抄!? 冇野呀?

O爆咀LO! 之後又屈我係抄附近D人,拉埋人地落水做咩啫!
要罵罵我部電腦丫笨!我係部電腦度抄既!!

之後佢一落堂係咁扔野LO! 勁想隨手拎起本書車落佢度LO!
之後呀銘係黑板寫佢,哈哈*! 仲扔左份ECON....呀銘係傻架LO...
如果佢收返咁點呀...? 你點算呀? 佢要你抄過哂俾佢咪死....?

忍吾住CRY了..= =" 好白痴*! 多謝呀華既假野TEMPO紙巾*!
俾維B哄到笑返*! 白痴仔!! 哈哈!!

MATHS,呀銘過左黎坐,我係咁介野,
拎哂屎吉俾我果D吾要既PAPER介爛哂*!!嚇死了呀銘&LOKA*!

臨小息,老梁話講埋呢條先,點知呀銘打乞痴,老梁話:[使吾使咁呀...?]
之後HEA下HEA下,終於等到D班放喇....豬TO出黎了*!
未開口時,燈燈捉住我講佢PRESENT拎滿分*! 你好叻呀! >3<"

THEN俾佢知道左我今天放學去玩...=0="

THEN好快完了小息*! ENGx2,華安好令仔呀*!
因為今日係聯校畢業典禮既日子*! 佢西裝骨骨呢*!
佢話只要我地升到中6,HANDSOME果個就係我地喇~

THEN作文,求其做完算數了*!

放左,HEA下HEA下就一齊走喇*! THEN搭98落荃WAN。

佢地去左食野先,我陪屎吉去中銀整卡。

屎吉真的很愚笨....我再一次問佢係咪中銀架?
佢話係...原來我地去左"中"國工商"銀"行,
並吾係佢要搵既"中" 國 "銀" 行LO...= ="連佢自己都笑自己*!

THEN去岩左BANK,但係係股票部門...= ="
有個男人問我地係咪幫媽咪BUY股票....= ="
我話:[下....! 流哂汗LO!]
之後個男人話:[幫DADDY買!? 都得! 仲有叉燒送TIM呀!]

真O咀...= =" THEN行返出去,終於去岩左喇....但係拎籌係冇用架LO...
去到個櫃檯...佢叫我地去排隊...痴了線...勁多人*!
排左好奈好奈好奈好奈.....再整埋再等拎卡,拎埋卡已經1點喇...

THEN去食野喇*! 好彩打俾呀銘叫佢叫左先啫*!
THEN俾佢地D爛GAG搞到我食吾到面咁滯*!丁!

THEN 屎吉俾大數,佢問邊個俾$10,呀銘話係佢,
點知LOKA講左句:[佢2個"夾"(音:GAP)埋俾呀!]
我同呀銘同烏蠅一齊話:[夾!?(音GAP)]
大家明吾明錯係邊!?

大家係"夾"$時,係叫"甲"$ , 可是呢隻企鵝LOKA話....
GAP$....(萬字夾個夾...) 足足俾我地笑左成日*!

THEN去青春無限影相,點知...= =" 吾知汁左定點...THEN去左南豐影*!

影呀影,畫呀畫,剪呀剪*! 去左M記坐。
坐左1-2個字我就走人喇*!

大家都好準時去到小學門口,好生外*! (除左同靜儀。)
THEN原來3:45先可以校友返去,果陣只是3:00...= ="

THEN去左PANDA行左陣就返去喇,搭8JA...
足足係門口企左成個字先入去,一路睇下BROAD D野黎哂時間*!

點知入到去,張SIR話今日教C會議...= =" 冇得傾喇*!
見左幾個MISS就周圍玩,影左幾張相就散BAND了*!

回到家,打日記*!

跟B傾TEL,好奈冇見佢呢位[心理E生]喇*! 點算好呀...?
好內疚呀....好後悔呀*! 你吾好咁錫我啦....><"
我吾知點先可以還俾你....T^T"

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]