今朝又食吾切野,返去叫豬TO陪我食野兼溫BIO*!
THEN C杰回來了*! 陪我去裝水果陣見到家丞,幫銘拎返件校褸。
THEN早會,突然知道要考眼...= =" 吾知LO...以為只是COORDINATION而已*!
READING,白痴維B*! 講班3印咩,佢話[調李老無*!] (抄14K啦...= =")
THEN叫我同佢一齊讀大學入[調李老無系]...有呢個系我話你叻*!
THEN嘈得很*! MS CHAN有D火火地,之後就講班會野。
PHYx2,IN LAB。抄左陣EX,剩返1-2個字就開新一課,
呀SIR出面有野睇*! 世峯爬埋上枱睇...成班O哂咀*!
王志雄入黎拍佢PAT要佢落返黎*!
BIO,派PAPER,張先生又發脾氣罵人*!
小息,同小雞去左CANTEEN食野,一去到見到爸爸排到喇*! 托佢BUY了粉"皮"食*!
THEN換3 PE,之後只係笠住銘的JACKET,點知PE堂一穿隻袖....
大到嚇死了我*! 哈哈!!
THEN今天學踢FOOTBALL*! 真白痴*! 不協調LO*!
記得呀爸以前教我地踢波*! 哈哈! 用拖鞋JA...*!THEN就咁玩了2堂*! 呵呵!
LUNCH,C杰托佢D FD幫我地BUY左野食,係5C食*!
THEN話HEAD P 巡樓,收埋吾食先LO*!
THEN食完搵左燈燈過黎教我BIO*! HEHE*! 當你還返個LUNCH俾我啦!^^
THEN燈燈發現了一樣野...哈哈*! 我冇講過佢都發現左,就證明果樣野係事實啦*!哈哈!
THEN溫到搭3佢就走左喇*! 小心凍親呀*! 又吾着住佢*!
CHEM,冇理佢*! 我"雞雞"銘一齊玩彃筆*!白痴到爆左LO*!
毛毛玩左一次就走人..>0<"
MATHS,冇聽書,仲俾老梁罵我地傾計...=0="
THEN轉堂去TOY TOY,俾佢串我傾計*!要去TOY TOY睇下係咪傾歪左個咀*
我呃佢話講BIO!點知張先生出現左係路口...= ="
死老梁走去同佢講我岩岩MATHS D野,我只好話梁SIR講大話啦*!
THEN回到5C中文堂*! 嘩...訓到痴左啦我*!
THEN起身了,已經講左半首C喇...= =""
THNE到佢地出去讀一次喇*! 好鬼正*! 薯頭主席帶頭!哈哈! 總之笑死*!
放左,見到燈燈,陪佢去裝水,最後我還是問了....*!但佢冇認真答我...
TEST BIO*! 死了...= =" THEN傾左幾句WITH燈燈,
豬TO陪我搭34走呢*! 今日吾使沖燈都可以搭到架34呀*!
點知上5了上層,個C機沖埋上黎,罵後面個男仔做咩俾$1,
個男仔話佢俾左$3,之後C機就係度嘈佢...O哂咀啦...= ="
如果佢真係冇都冇計架...又吾係佢想...通融一次吾得咩?!
THEN話哂俾豬TO知喇*!
THEN去了OK會肥勤,THEN去了M記HEA。
6點幾因為佢條女黎搵佢,SO我很醒水的走了*!
回到家,DINNER,溫PA。
銘打黎,輸了波...仲扭親...= =" SO POOR...*!
傾TEL WITH 屎吉,THEN TV,THEN PA,THEN SING.CON,
而家其實已經係11月23號1點2喇,終於完成左隻歌...
晚晚都係咁整,今晚第4晚終於整好喇*! 聽晚有得休息下喇*! >3<"
P.S. : 祝呀GAP 同 呀SA 生日快樂*!