●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 22 日  星期四}
*出生時間︰2007-11-23 01:10 AM 

**[[,,沒有屎吉的日子,91天* 之 問...!?

 今日既心情 - 不安 , 今日天氣:晴天

今朝又食吾切野,返去叫豬TO陪我食野兼溫BIO*!
THEN C杰回來了*! 陪我去裝水果陣見到家丞,幫銘拎返件校褸。

THEN早會,突然知道要考眼...= =" 吾知LO...以為只是COORDINATION而已*!

READING,白痴維B*! 講班3印咩,佢話[調李老無*!] (抄14K啦...= =")
THEN叫我同佢一齊讀大學入[調李老無系]...有呢個系我話你叻*!
THEN嘈得很*! MS CHAN有D火火地,之後就講班會野。

PHYx2,IN LAB。抄左陣EX,剩返1-2個字就開新一課,
呀SIR出面有野睇*! 世峯爬埋上枱睇...成班O哂咀*!
王志雄入黎拍佢PAT要佢落返黎*!

BIO,派PAPER,張先生又發脾氣罵人*!

小息,同小雞去左CANTEEN食野,一去到見到爸爸排到喇*! 托佢BUY了粉"皮"食*!

THEN換3 PE,之後只係笠住銘的JACKET,點知PE堂一穿隻袖....
大到嚇死了我*! 哈哈!!

THEN今天學踢FOOTBALL*! 真白痴*! 不協調LO*!
記得呀爸以前教我地踢波*! 哈哈! 用拖鞋JA...*!THEN就咁玩了2堂*! 呵呵!

LUNCH,C杰托佢D FD幫我地BUY左野食,係5C食*!
THEN話HEAD P 巡樓,收埋吾食先LO*!

THEN食完搵左燈燈過黎教我BIO*! HEHE*! 當你還返個LUNCH俾我啦!^^
THEN燈燈發現了一樣野...哈哈*! 我冇講過佢都發現左,就證明果樣野係事實啦*!哈哈!

THEN溫到搭3佢就走左喇*! 小心凍親呀*! 又吾着住佢*!

CHEM,冇理佢*! 我"雞雞"銘一齊玩彃筆*!白痴到爆左LO*!
毛毛玩左一次就走人..>0<"

MATHS,冇聽書,仲俾老梁罵我地傾計...=0="
THEN轉堂去TOY TOY,俾佢串我傾計*!要去TOY TOY睇下係咪傾歪左個咀*
我呃佢話講BIO!點知張先生出現左係路口...= ="
死老梁走去同佢講我岩岩MATHS D野,我只好話梁SIR講大話啦*!

THEN回到5C中文堂*! 嘩...訓到痴左啦我*!
THEN起身了,已經講左半首C喇...= =""

THNE到佢地出去讀一次喇*! 好鬼正*! 薯頭主席帶頭!哈哈! 總之笑死*!

放左,見到燈燈,陪佢去裝水,最後我還是問了....*!但佢冇認真答我...

TEST BIO*! 死了...= =" THEN傾左幾句WITH燈燈,
豬TO陪我搭34走呢*! 今日吾使沖燈都可以搭到架34呀*!

點知上5了上層,個C機沖埋上黎,罵後面個男仔做咩俾$1,
個男仔話佢俾左$3,之後C機就係度嘈佢...O哂咀啦...= ="
如果佢真係冇都冇計架...又吾係佢想...通融一次吾得咩?!

THEN話哂俾豬TO知喇*!

THEN去了OK會肥勤,THEN去了M記HEA。

6點幾因為佢條女黎搵佢,SO我很醒水的走了*!

回到家,DINNER,溫PA。

銘打黎,輸了波...仲扭親...= =" SO POOR...*!

傾TEL WITH 屎吉,THEN TV,THEN PA,THEN SING.CON,
而家其實已經係11月23號1點2喇,終於完成左隻歌...
晚晚都係咁整,今晚第4晚終於整好喇*! 聽晚有得休息下喇*! >3<"

P.S. : 祝呀GAP 同 呀SA 生日快樂*!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]