今朝7點幾起身,HEA到9點就同呀哥出去食野,
食完就出發去迪士尼喇*! 本身係表哥同呀哥去架..
但係表哥請吾到假...SO我要陪哥哥去...
搭呀搭,去到迪迪尼喇*! CHECK下袋,入得*!
一入去就去左拎[太空山]既FP,之後就去左玩[射索克]*!哈哈*!
THEN去左上次去吾到既馳車天地*! 呵呵*! >33<"
BUT佢個軚自己會轉LO...= =" 吾係自己扭....not funny*
THEN去左WINNIE度拎FP,中左張野WO*! 寫住X'MAS,
仲用符號砌左個X'MAS TREE出黎*! 呵呵!
THEN終於回到了太空山*! 我上次講過我有機會再玩我會笑住玩*!
YEAH YEAH*! 哈哈! 真的笑了! 可是...哥哥受不了..= =" 可能佢第一次玩過山車吧*!
THEN去左WINNIE度玩,果度既BACKGROUNG係好似書架,
SO我地啫係入左WINNIE既STORY喇*! 真係好鬼得意呀佢地*! >3<"
THEN去左睇3D,睇N次都吾厭呀*! [A WHOLE NEW WORLD*!!]
THEN好白痴咁去左玩COFFEE杯,其實都幾有趣丫*!哈哈!!
THEN更白痴係去左玩木馬*! 呵呵*! 不過同呀哥一齊坐馬車啫,
轉到我地想訓覺....轉快少少PLX*!
THEN又去左拎WINNIE既FP,等呀等,終於等到米奇金像獎喇*!
真係好正呀!! >33333<"""
THEN去左返玩WINNIE,THEN3點去返[大街]睇巡遊,
BUT我覺得水花巡遊正D*! 好似多D咁*!
好搞笑呀*! 當呀哥影既WOODY"巴C同翠絲,
個綠兵走過黎擺POSE*!哈哈!!
THEN諗住去畫室學畫畫,點知要等好奈...SO我地趕上了UPS的火車*!
坐呀坐*! 坐返去幻想世界,去左[幸會史迪仔]*!
BUT係PTH的....[屎DEE仔]...O NO*!!]
不過真係好搞笑,因為佢係即時反應*! 又溝女又話人地係通緝犯*!
真係俾佢笑鬼死左LO**!!
THEN去返馳車天地喇又*! 今次同呀哥一人一架車*!
記返岩岩玩果陣有男人排我地前面,當然係佢上車先啦*!
佢渣渣擰返黎同我地講:[排左咁奈,吾好渣得咁快呀*!]
哈哈*! 真係俾果個男人笑鬼死左*!
THEN下車了*! 我自己一個去左玩太空山*!
好快就得喇*! 我坐果卡車,全部都係自己一個玩架WO*!哈哈*!
今次聽住歌黎玩*! 咪又係笑*! 哈哈哈哈哈!*
THEN出返去搵呀哥,去左玩UFO,同小飛象坐既一樣,
只係象象同UFO既分別而已*!!
THEN我地趕住坐返火車返去[大街]呢*!
去返入口處拎返個眼鏡,睇睇先...
係黑蚊蚊既地方,有D燈光,再用呢副眼鏡,
就可以見到每一點燈光有一個雪人*! 哈哈! 好得意呀!
THEN放煙花了*! 吾睇LU! 想睇返去呀媽果邊都有得睇啦*!
THEN搭MTR回到大窩口,去左BUY野食回家食了*!
P.S. : 好開心呀*! 今日好多野都玩到2次*! 呵呵~! >333<"""