●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2007 年 11 月 25 日  星期日}
*出生時間︰2007-11-28 06:16 AM 

**[[,,沒有屎吉的日子,94天* 之 聖誕 - 迪士尼

 今日既心情 - 疑惑 , 今日天氣:晴天

今朝7點幾起身,HEA到9點就同呀哥出去食野,
食完就出發去迪士尼喇*! 本身係表哥同呀哥去架..
但係表哥請吾到假...SO我要陪哥哥去...

搭呀搭,去到迪迪尼喇*! CHECK下袋,入得*!

一入去就去左拎[太空山]既FP,之後就去左玩[射索克]*!哈哈*!

THEN去左上次去吾到既馳車天地*! 呵呵*! >33<"
BUT佢個軚自己會轉LO...= =" 吾係自己扭....not funny*

THEN去左WINNIE度拎FP,中左張野WO*! 寫住X'MAS,
仲用符號砌左個X'MAS TREE出黎*! 呵呵!

THEN終於回到了太空山*! 我上次講過我有機會再玩我會笑住玩*!
YEAH YEAH*! 哈哈! 真的笑了! 可是...哥哥受不了..= =" 可能佢第一次玩過山車吧*!

THEN去左WINNIE度玩,果度既BACKGROUNG係好似書架,
SO我地啫係入左WINNIE既STORY喇*! 真係好鬼得意呀佢地*! >3<"

THEN去左睇3D,睇N次都吾厭呀*! [A WHOLE NEW WORLD*!!]

THEN好白痴咁去左玩COFFEE杯,其實都幾有趣丫*!哈哈!!
THEN更白痴係去左玩木馬*! 呵呵*! 不過同呀哥一齊坐馬車啫,
轉到我地想訓覺....轉快少少PLX*!

THEN又去左拎WINNIE既FP,等呀等,終於等到米奇金像獎喇*!
真係好正呀!! >33333<"""

THEN去左返玩WINNIE,THEN3點去返[大街]睇巡遊,
BUT我覺得水花巡遊正D*! 好似多D咁*!

好搞笑呀*! 當呀哥影既WOODY"巴C同翠絲,
個綠兵走過黎擺POSE*!哈哈!!

THEN諗住去畫室學畫畫,點知要等好奈...SO我地趕上了UPS的火車*!
坐呀坐*! 坐返去幻想世界,去左[幸會史迪仔]*!
BUT係PTH的....[屎DEE仔]...O NO*!!]

不過真係好搞笑,因為佢係即時反應*! 又溝女又話人地係通緝犯*!
真係俾佢笑鬼死左LO**!!

THEN去返馳車天地喇又*! 今次同呀哥一人一架車*!
記返岩岩玩果陣有男人排我地前面,當然係佢上車先啦*!
佢渣渣擰返黎同我地講:[排左咁奈,吾好渣得咁快呀*!]

哈哈*! 真係俾果個男人笑鬼死左*!

THEN下車了*! 我自己一個去左玩太空山*!
好快就得喇*! 我坐果卡車,全部都係自己一個玩架WO*!哈哈*!
今次聽住歌黎玩*! 咪又係笑*! 哈哈哈哈哈!*

THEN出返去搵呀哥,去左玩UFO,同小飛象坐既一樣,
只係象象同UFO既分別而已*!!

THEN我地趕住坐返火車返去[大街]呢*!
去返入口處拎返個眼鏡,睇睇先...

係黑蚊蚊既地方,有D燈光,再用呢副眼鏡,
就可以見到每一點燈光有一個雪人*! 哈哈! 好得意呀!

THEN放煙花了*! 吾睇LU! 想睇返去呀媽果邊都有得睇啦*!

THEN搭MTR回到大窩口,去左BUY野食回家食了*!

P.S. : 好開心呀*! 今日好多野都玩到2次*! 呵呵~! >333<"""

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]