今朝冇的士....又搭左巴士...>0<" 一路行一路將[老鼠愛大米]直譯ENG*!
早會"READING。 ECONx2,都係玩下玩下過左....
MATHS,死哂了大家*! 要我地畫GRAPH*!
小息,收$了*! 之後同吉吉"黑雞玩下又過了一大個小息!
ENGx2,DO PP2,都OK架D分*!
LUNCH,同B們一齊BUY面食*! 屎吉也在!
一齊都要搭10返去練歌*!!
搭10返到去5C...都冇咩人...等呀等,好似係咁2聽左1-2次,
唱左4-5次MS CHAN黎喇,一齊唱左次就上中文堂喇!
CHEMx2,聽下書,玩下咁*! 爸爸提議我地一齊玩返ICQ*!
吾係平時我地傳紙果個,係被MSN取代左既ICQ*!
哈哈!!好呀!! 快D大家交換ICQ NO.啦*!
BUT之後都有紙字ICQ*! 大家分得太開,好似HUGO咁,
就傳吾到俾佢喇,LOKA同呀銘都OK既!
呀華同我地一齊寫呀*! 後來江華拎左佢個書包,傳呀傳,
傳左去呀GO度,呀華冇發現呀!! 卡卡!
後來呀華發現左,佢話嬲到要退出F4呀....
爸爸仲衰*! 係咁話[我不是F4],佢係仔仔嘛....出左我不是F4又玩退隊...>0<"
放學,同燈燈玩左陣就同屎吉們落KF了*!
坐了的士落去,5人$15而已嘛*!
BUY飛機了*! BUY完周圍行,好重呀....T^T"
走下又一個,走下又一個,最後剩下我跟屎吉,
係M記HEA左陣就去左HIT SONG,
THEN各自回家了*!
NIGHT,同主席"副主席傾左好奈計下*!
本身諗住扮乖做下ECON,最反冇時間做喇*!
1點幾就SLEEP了*!