琴日終於考哂MORK喇....琴日既LUNCH去左飲茶*! 正呀!
我"屎吉"B"青"LOKA"書欣"豬TO"KASON"簡頭 一齊去左飲茶!
爛GAG的一枱! 係咁講爛GAG題...>0<" 最無奈既係我地枱一個方向係拎野食,
其他3個方向都係老C枱,WT HAPPEN!? 真可怕的呢*!
THEN返去聽CAREER TALK,, 前途黑暗既FEEL又黎喇*!
聽聽下呀華醒左就吹水玩下咁*! 同呀華鬥玩表情*! 我又LOSE左喇*!
呀華真係好掂!哈哈*!!
聽完華安"老妖講完CAREER D野,就到左CCK留左C"D班係度,}
派PHY PAPER, F GRADE...=0=' 都預左架喇不過*!
小雞同周周都要見CK...慘了*!
放左,同老公各自回家...沖返個令涼就出左荃WAN*!
係南FUNG等左老公一陣就去左打機喇*!
終於有得俾佢打機喇*! MORK完了嘛!
打完機去左[咖喱王] => 沙嗲王 食DINNER*!
那裡D WAITER有D問題....有2次按左[加水],
第1次係問係咪加水呀? 搞到老公以為我亂按制! >0<"""
第2次按加水,問我地係咪埋單...=0=" WT!? 你看到啦...
是她亂來不是我亂來的呢...>< 衰..*
THEN真係埋單喇,佢終於係岩架喇*!
: [係咪埋單呀!? ] 但係等左勁奈...
我去埋個TOY TOY...老公仲呆緊,等佢拎單黎....
埋完喇終於都*! 去左千色店THEN回家了*!
老公坐左陣就回家了*!
老公緊要*! 朋友都好緊要呀! MORK完喇...
CE快來了...IT MEAN我同FD子們係課室既日子就剩5日,,,,
對PAPER 3 日 , 拎成績表 1 日 , 放榜 1 日...
我吾想咁快冇哂你地*! 好彩大家都有個 [要KEEP住呀] 既心!
無論老公定FD子*! 我都愛你地一生一世呀! >333<"
CE會努力的*! 可是...把握不大呢*! ^^"
但我還會盡我最大既努力架!
P.S.:肥勤生日快樂哦*! HAPPY BIRTHDAY*!
CM:
2008-03-11 K123Kary :
多謝你CM*! 我得閒會上去你果度留返俾你架喇*!^^
2008-03-03 Geor:
家姐唷*! 我得閒都會上返你QOOZA架!! HEHE! 我又多個人錫喇*! 哈哈! 就是你唷! >333<""
2008-03-02 girls_style:
多謝你CM呀*!
2008-03-02 Daphne_hst:
多謝你讚我QOOZA呀!我自己整架!^^ 我會考好D架喇! ^^