●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2008 年 3 月 20 日  星期四}
*出生時間︰2008-03-20 02:19 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,210天* 之 MORK完了!

 今日既心情 - 感動 , 今日天氣:晴天

琴日終於考哂MORK喇....琴日既LUNCH去左飲茶*! 正呀!

我"屎吉"B"青"LOKA"書欣"豬TO"KASON"簡頭 一齊去左飲茶!
爛GAG的一枱! 係咁講爛GAG題...>0<" 最無奈既係我地枱一個方向係拎野食,
其他3個方向都係老C枱,WT HAPPEN!? 真可怕的呢*!

THEN返去聽CAREER TALK,, 前途黑暗既FEEL又黎喇*!

聽聽下呀華醒左就吹水玩下咁*! 同呀華鬥玩表情*! 我又LOSE左喇*!
呀華真係好掂!哈哈*!!

聽完華安"老妖講完CAREER D野,就到左CCK留左C"D班係度,}
派PHY PAPER, F GRADE...=0=' 都預左架喇不過*!

小雞同周周都要見CK...慘了*!

放左,同老公各自回家...沖返個令涼就出左荃WAN*!
係南FUNG等左老公一陣就去左打機喇*!

終於有得俾佢打機喇*! MORK完了嘛!

打完機去左[咖喱王] => 沙嗲王 食DINNER*!
那裡D WAITER有D問題....有2次按左[加水],
第1次係問係咪加水呀? 搞到老公以為我亂按制! >0<"""
第2次按加水,問我地係咪埋單...=0=" WT!? 你看到啦...
是她亂來不是我亂來的呢...>< 衰..*

THEN真係埋單喇,佢終於係岩架喇*!
: [係咪埋單呀!? ] 但係等左勁奈...
我去埋個TOY TOY...老公仲呆緊,等佢拎單黎....

埋完喇終於都*! 去左千色店THEN回家了*!

老公坐左陣就回家了*!

 

老公緊要*! 朋友都好緊要呀! MORK完喇...
CE快來了...IT MEAN我同FD子們係課室既日子就剩5日,,,,

對PAPER 3 日 , 拎成績表 1 日 , 放榜 1  日...
我吾想咁快冇哂你地*! 好彩大家都有個 [要KEEP住呀] 既心!
無論老公定FD子*! 我都愛你地一生一世呀! >333<"

 

CE會努力的*! 可是...把握不大呢*! ^^"
但我還會盡我最大既努力架!

 

P.S.:肥勤生日快樂哦*! HAPPY BIRTHDAY*!

 

CM:

2008-03-11   K123Kary :
          多謝你CM*! 我得閒會上去你果度留返俾你架喇*!^^

2008-03-03  Geor:
          家姐唷*! 我得閒都會上返你QOOZA架!! HEHE! 我又多個人錫喇*! 哈哈! 就是你唷! >333<""

2008-03-02  girls_style:
          多謝你CM呀*!

2008-03-02  Daphne_hst:
          多謝你讚我QOOZA呀!我自己整架!^^ 我會考好D架喇! ^^

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)


emily960817 於 2008-03-20 10:34 PM 發表:
我係路過的.CM for you !十卜 十卜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]