●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2008 年 5 月 22 日  星期四}
*出生時間︰2008-05-22 11:52 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,273天* 之 老公DAY

 今日既心情 - 無奈 , 今日天氣:晴天

今朝9點幾起身,等左勁奈先有得出門口!

點幾去到KH拎相&等呀哥影埋,
THEN同老公先生搭38去9龍WAN。

上左車睇相,嘩! 出黎個效果影到好似小妹妹*!
塊面白到好似有病咁! SO核突! 好多吾滿意既位!
之後拎左包泡芙俾老公,你真係中意"泡芙"的嗎!? 獲得1個K! 正!

之後到左商場就行行行,終於扭到我想要果個DISNEY燈!
吾該老公*! 等我幫你標榜下你叫[扭蛋達人]*啦!

之後去左周圍行! 老公話去MEGA BOX,搭左FREE BUS!
呢程車真正*! 好好玩! SLEEP得很開心!

THEN睇人溜冰,發現1個好似狗狗既溜冰員!
THEN去左打機,有點眼訓!
OTHER PLACE @ MEGA BOX IS 悶!就咁返返去德福!

吃了個M記,很不智...=O=" 真想打爆自己!

之後搭BUS落荃WAN! 心情低落開始...=口="

落車後發覺跌左把梳...=O="吾拎!
THEN陪老公去荃廣BUY碟。
行過見到曾少芹,叫我地幫襯佢~

THEN WALK回家*!

YOU A SO SILLY~
I JSUT WANT TO CONFIRM ME...

我想逃走到馬交!

今晚媽媽回來...我終於喊左出黎...
對住佢喊既呢堆眼淚...我忍左好奈...
我拍左拖之後第1次對住佢喊...真怪!
她說的經歷,勾起1堆堆以前既回憶...BUT都是ABOUT生離死別...!

1句固執,1句不夾,1句如何KEEP着,1句又1句...都係吾開心既!?

MY VOICE MAKE U DISLIKE*!
MY ADVISE MAKE U DISLIKE*!
I CARE BUT U A NOT!
WT CAN I DO? I AM HELPLESS!
BECAUSE U A NOT LISTEN TO ME...

1次又1次...我都覺火頁...
BUT WHO CARE THIS RUBBISH?

我做幾多你不會理! 我講幾多你都不會聽! FD子說出口你才會留意...
那從此我不用說了? 飛向馬交我也不在意了?
VALUE OF ME IS ... ZERO MARK?

U A MY SWEETHEART,U MAKE ME HAPI,
U MAKE ME FEEL SWEET WITH U...
I LOVE U SO MUCH!BUT,HOW ABOUT U....?

I WISH THAT,1 DAY WE A EQUAL!

AFTER CRYING,I MUST HAVE A NEW HAPPY BEGINNING AGAIN!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]