●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 11 月 10 日  星期五}
*出生時間︰2006-11-11 03:41 AM 

**[[,,沒有屎吉的日子,東華聯校6運

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

今日係一年一度ge東華聯校6運。今朝37最早到左,吉同lo ka都遲到!!!之後我同37係荔景等佢2個。玩電話,因為37個電話take左photo之後就咩制都禁吾到,笑爆!!!搞到要拆電先得。之後聽完lo ka個電話之後,電話冇哂$....嗚....點算....之後吉到左,叫lo ka吾使落車。上到車迫到死死下lo....之後我地仲要傾計,人地一定覺得我地好嘈~卡。

香港站落車,搭往柴wan,傾下傾下計,話咁快就到左柴wan。去到已經搭2喇!!!好彩我地係荔景果陣決定搭的。出左站之後,有個女人問我地係咪CZM,又問我地咩班,原來,果個係我地學校ge MISS黎ga! 佢係實習老師,拎左榮榮ge 4D BIO黎教。

之後我地4個就同MISS一齊搭的士去運動場,好似一個字都吾使就到左LU,學吉咁講,又快、又便過搭小巴。

去到坐左個都幾令ge位,我地一坐落當然係去搵係中小姐係邊啦。之後一路開賽我地一路拎烏蠅個望遠鏡去睇yao子田。薯頭大頭b坐我地後面,佢地整wet哂個地,之後大頭b c d 報紙去吸水,傻的。

hea下hea下又到lunch,帶野去食,32d壽c好好食呀!不過吾夠鹹~~lo ka果d都係呀~~ 之後吉d cookies好好食!!青佢地B班訂M叔~~ 之後食完野,去完個toy toy返黎,就同KAM地、呀YAN佢地玩,勁用PTH講,KAM地好鬼爆笑!!內容不宜透露!!哈!!!

又開賽喇,妖!!果個死蔡祥坐我後面,勁趕佢都吾走!!算數lo!!忍佢!!!點知佢又開賽至閉幕用支捧打到我大約9次,頂你!!!一兩次都話你吾小心丫!!一次又一次,抵你俾人憎lo!!

3點幾完賽,又到左閉幕禮喇。果個蔡祥係度"鍊"之野,整左d令人毛管棟ge聲出黎,我咪叫佢吾好整lo,佢話我家下又吾係整到你,我話你嘈到我呀!!之後咪算lo!!仲整wo!!!你係都要我落你面我冇計lo!!之後我勁啤佢,一次又一次咁同你講,你仲要整,係要整興我!!!你要攞黎衰我冇計lo!!人地開頭好聲好氣同你講吾好整,你係要咁吾識做,迫人發嬲,係你自己攞黎樣衰ja!!!

之後頒獎超爆眼訓lo....訓左陣,但係一聽到CZM*拎獎成個醒哂!!!今年拎左4個ja....嗚....頒獎其間yao子田d人走哂超冇禮貌lo!!!

差吾多放喇,果個chem中行埋黎我地後面果行,d男仔踼哂之後佢地索水d報紙落黎,之後果個死蔡祥同chem中講話呀sir講,吾係我吾汁呀,係我吾夠手長ja!!超狗lo佢地!!!之後搞到小鳳要汁,吉叫佢吾好鬼汁lo!!咩事呀!?而家又吾係我地整ge!!!係度扮q哂野咁!!!做左就認啦!!

放左,同吉、32、青、lo ka、37、秀秀、24走。幾乎一pair pair行,仲要果個分佈係好鬼搞野。上左車,青&32坐左係度傾計,我地4個就講鬼故,吾記得太多。之後秀秀+24係金鐘落左車....= ="  我地轉車,左邊腳指公塊甲有問題搞到邊邊腫左,行得我幾辛苦....痛死我....

之後上車霸左成行坐,咁岩仲有一個位俾另一個呀e坐左....37冇得坐....之後同吉交換電話玩。去到荔景我同32落車lu。之後去左OK+美心buy野,之後返hm lu,32又要行長命樓梯喇.....><"

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 



 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 11 月 6 日  星期一}
*出生時間︰2006-11-06 11:25 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,薯媽升國旗

 今日既心情 - 愉快 , 今日天氣:晴天

今朝係薯媽同亞青升國旗,so要陪佢早返,今日呀月同我地返呢~~早晨呀月~。

之後SO SIR話12號係國父--孫中山先生ge生日,要大家記住。

返到去做chem、bio。排隊,上去,冇書,薯頭又俾我睇[百mo達],有新書呀!!!我要睇!!!>3<"

phy堂,好悶....吾知up乜....死啦.....  //  chemx2,第一堂尾果陣去左lab,嘩~終於去lab,上左幾個月堂都未去過lab,之後佢有佢做實驗lo,之後我同吉同TINKY傾計佢又係度show演技lo,19勤同烏蠅都中招,之後見到13攬住陳江華,笑爆!!

之後TINKY話:[廣洋的花兒落了] , 笑鬼死!! 之後我又發明左 :[家港號] , 笑死了。!! 小息陪吉上去music room睇result , o no。之後去左見ms劉。

eng , quiz~fail。 派compo. paper,of coz fail。 // lunch,canteen,排到傻左,搭半先食,勁啃,差d啃見死...下次吾死咁多粒。

106,跟number入去考說話,睇左4a兆民cup,呆左。冇幾奈入去考.米8男友做考官。 上返去4樓去toy toy見到徐yan吉佩佩芹,係度講米8男友,徐yan勁係度話佢可怕,笑爆!!

chin,讀c讀左成堂去lu,菜場做叫頭果句果個,好搞笑。 // maths,教log,訓哂。

PE,有個呀SIR黎代課,好細路lo。4B過黎坐,薯媽YAN坐我地前面,之後我地勁做數,薯媽& lo ka 教我地做,放學果陣時做哂lu!!!

返左,徐yan要去考,又多左[米8]經歷~卡。

night,食完飯交表,返hm,睇tv,薯媽昏睡了.....做maths,eng。

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 



 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 11 月 5 日  星期日}
*出生時間︰2006-11-06 10:58 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,表姐come了

 今日既心情 - 疑惑 , 今日天氣:晴天

琴日表姐黎左呀!!!yeah!!!好掛住表姐。10點幾表姐&舅母&哥行完街返黎,之後我地11點幾去左OK buy野食,返黎睇新紮c妹3,笑爆!!2點幾訓左lu。

今朝11點幾俾人嘈醒左,又俾人屈9我,妖!想吾醒哂都幾難啦!!  點幾食完野就去左MK,好q眼訓....同表姐傾到差d吾記得落車。

之後陪佢地左搵右搵,係始創扭左2個扭蛋,好開心!!!一個係HALLOWEEN ge跳跳虎,一個係綠茶狗ge扭蛋機仔,同表姐果個一樣,好得意呀!!!

之後同佢地去左KF,buy哂野之後去左大家樂食野,舅母又搞到我呀哥無奈左...表姐都想一腳西爆佢!!!返hm後6點幾就同哥送佢地去搭48x,嗚.....又同表姐分開了....4個月後先有得見~~~T^T

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏