| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |

| 100問` |
分類: 無聊野‵ |
♥關於自己`
♥1)*你叫咩名:: yv0nne`
♥2)*花名係咩:: yAn`=)
♥3)*幾高:: 158*
♥4)*今年幾碎:: 12`
♥5)*幾時生日:: 7.18
♥6)*屋企住係邊:: 鑽石山`-)
♥7)*屋企有咩人:: 爹d`媽咪`細佬
♥8)*讀咩學校:: npl=]
♥9)*咩年級:: F1B
♥10)*手提幾號:: 639139**
♥關於朋友`
♥11)*數出你最愛GE朋友:: anna`0na`car0l`angel
♥12)*最信任:: anna`car0l`angel
♥13)*最乖:: ka+hy=}
♥14)*最多野講:: 0na`marc0
♥15)*最靜:: ka+hy
♥16)*最無聊:: marc0`sunny
♥17)*最白痴:: 我xD`
♥18)*最令仔:: 令仔`有咩我睇吳到*XPP
♥19)*最令女:: 令女`winnie‵angel;]
♥20)*最高:: sunny .X]
♥21)*最矮:: 0na+}
♥22)*最搞笑:: 吳知‵好多都好搞笑‵
♥23)*最叻::bunny*)
♥24)*最得意:: 個個都甘得意=))
♥25)*最COOL::冇人c00l`
♥26)*最怕事:: 我Xp
♥27)*最認叻:: m0una-[
♥28)*最為食:: car0l
♥29)*最多人鍾意:: car0l`
♥30)*最懶:: 我XD]]
♥31)*最有領導才能:: 吳知-)
♥關於屋企`
♥32)*屋企幾大:: N甘大=)
♥33)*最中2屋企邊個:: 自己=[
♥34)*最中2屋企邊度:: 自己間房`+)
♥35)*最中2 O係屋企做咩:: msn
♥36)*中唔中2自己屋企:: 當然`
♥關於學校`
♥37)*中唔中2學校:: 鐘意>3
♥38)*學校大唔大:: 大=[[
♥39)*最中2邊個老師:: 冇話邊個特別鐘意*
♥41)*班主任係邊個:: 左sir + mZ`law
♥42)*覺得班主任點:: 0kay*
♥43)*校長:: 康羅賜珍
♥44)*校規嚴唔嚴:: 吳知‵冇點留意過校規=)
♥45)*校服令唔令::0kay的‵
♥46)*平時上堂做D咩::玩truth 0r dare`傾計‵
♥47)*最中2咩科::VA`系咪估我吳到呢-)
♥48)*點解:: 因為有得同ANG3L玩‵傾計
♥49)*最憎咩科:: 3ngl1sh
♥50)*點解:: becaus3`0f the teacher-)
♥關於現在`
♥51)*而家幾點:: 0:25
♥52)*今日幾號: 27
♥53)*今日星期幾:: 日
♥54)*做緊咩:: 打緊BL0G
♥55)*諗緊邊個:: 某人`
♥56)*上緊咩網:: 打緊BL0G
♥57)*同緊邊個MSN:: 冇
♥58)*沖左涼未:: 未
♥59)*食左飯未:: 食左=)
♥60)*而家屋企有咩人:: N甘多人*
♥61)*而家心情點 : 冇特別feeling-)
♥62)*而家最想做咩:: 訓zz`介手=(
♥63)*而家最唔想做咩::吳知*
♥64)*而家眼唔眼訓:: 好`好`好`好`好`眼訓
♥65)*而家肚唔肚餓:: 吳系太餓+)
♥雜錦問題
♥66)*有冇試過俾人出賣:: 好似冇又好似有`
♥67)*個個人係邊個::我自己都吳知有冇比人 出賣
♥68)*有冇試過俾人呃::好似冇*3*
69)*個人係邊個:: 都冇-)
♥70)*最近有冇講過大話:: 有.
♥71)*幾時講:: bef0re幾日
♥72)*同邊個講:: 唔講得
♥73)*最近1次喊係幾時:: 冇點喊過`
♥74)*為咩事喊:: 都冇點喊過`
♥75)*最近1次笑係幾時:: 今日`無點笑過`
♥76)*為咩事笑:: 今日`無點笑過`
♥77)*最近1次驚係幾時:: ona撞左個頭落地下
♥78)*為咩事驚:: 如上`
♥79)* 你想幾歲前結婚:: 27*
♥80)*想將來個緍禮係點:: 簡單得黎隆重
♥81)*想將來GE老公/老婆係點:: 我吳開心果陣識哄我`對我好`吳好甘花心`
♥82)*將來想生仔定女:: 女*/
♥83)*將來想做D咩:: 冇點諗過`
♥84)*最唔可以忍受你將來GE老公/老婆D咩:: 出去溝女`!
♥85)*覺得自己專唔專1:: 1般喇-)
♥86)*覺得自己叻唔叻:: 吳叻xp
♥87)*覺得自己白唔白痴:: 好白痴xDD
♥88)*覺我自己黑唔黑仔:: 吾系好黑仔姐`
♥89)*覺得自己將來會係個點GE人:: 香港人x]
♥90)*答到呢到,,心情點:: 冇心情`
♥91)*而家開唔開心:: 0KAY的`
♥鍾意`
♥92)*鍾意 咩牌子:: MUJI`
♥93)*鍾意咩天氣:: 凍既天氣=)
♥94)*鍾意咩顏色::金同銀`=]
♥95)*鍾意 食咩:: CH0C0LAT3 )
♥96)*鍾意做咩:: msn..
♥97)*鍾意邊個:: 人xP ;}
最後3題`
♥98)*點解會做呢個100問:: 無野做`之前CAR0l TAG左我
♥99)*做左幾耐:: 30MIN到*
♥100)*最後1題喇,,俾你TAG人::吳TAG喇=))好多人都做過喇*
-----------------------------------------------------------
因為冇野做先做`-)
今日`冇咩野好打`=[
r0ller`踩到超累`-]
2個鐘ah=)
==========================================================
突然`
好想介手=[
我都吳知點解*)
唉~
-------------------------------------------------------
吳打喇`
吳該`睇左既人`
留cm ah=)
吳好睇完人地d野又吳留cm-[
|
| 發表時間:2008-04-27 12:51 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 55 | »
|
|