四圍"Niel"

2007 年 3 月 26 日  星期一   雨天


2007-03-26 愉快

hi~ 我係daniel

而家你睇既既係「四圍"Niel"」...

如果你禁錯都唔緊要架~

我開呢個blog既目的係想識更加多既fd~

如果識到埋女朋友就更好la~~haha!!






訪客留言 (返回 d20371 的日誌)


laugh6733 於 2007-03-27 02:35 AM 發表:
呵呵我成為第一個留言GA人嚕
YESH~! 雖然我係男仔
但係都祝你成功啦
http://blog.qooza.hk/laugh6733
得閒上我個日記睇下 定期有文章睇GA
全部自作GA 奶仔字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 halo~
多謝你先~
一得閒我會上去睇架la^^
Posted at 2007-03-27 04:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]