| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
墨香個ac唔知咩事俾人爆左,搞到無game玩  |
分類: 未分類 |
2008年7月22日
凸呀~琴日朝早起身諗住整裝既時候入唔到個ac
之後上網整番好,個ac咩差野都無晒
無game玩,我凸,
不過好彩,今日晏奏個ac放得出=],起碼有50雞收獲,
但係家下無game玩,勁悶-.-
唯有係屋企繼續打暑假作業,,
因為有答案@v@"
大家點呀,,本暑假作業易唔易做-0-"
|
|
|
aR 呈 於 2008-07-28 06:29 PM 發表:
車=].... 你吾清楚D?? 中學個本我冇掂過佢丫..@@
|
|
|
我地唔叻咩??哼-3-" 中學個本野,, 易到爆炸啦[[呃人]]...哈哈,,
|
|
|
AaR0N 於 2008-07-26 10:10 PM 發表:
成班聰明D好嗎?! 我唔係講小學個本呀~ 講自己個間中學買個本呀~
|
|
|
牙慈×cathy☉ 於 2008-07-22 06:18 PM 發表:
本野幾易做牙,,, 係"牙哥"蠢者~~ xdxd
|
|
|
``×Ah呈*▅° 於 2008-07-22 06:09 PM 發表:
我冇buy到丫...... 我諗應該都oK易做.....=]
|
|