2008年8月15日
估唔到1個暑假46日,以經咁快過左30日
仲可以玩多16日之後就正式踏入中學
但係係呢一個暑假到我明白得到一個道理~
就係人既生存定義,
我想問一問大家覺得自己生存係為左咩?!
愛情?金錢?
我估大家會答我既答案就係..."唔知"~
人類生存係為咩我就唔可以100%肯定係咩
但係我認為只要開心就得,開開心心咁過一世,總好過唔開心咁過,,
問題就係呢度,
可唔可以開開心心咁過就係問題~
世界好現實同埋好殘酷,
個個都話只係維持生計,直到死亡
咁呢一個人生就係一個無意義既人生
我都唔希望自己或者朋友係咁過,
遠古時代就最好~唔係!應該係話原始人時代先係好
因為原始人既時代,係無需要煩'錢'呢一樣野
因為我地咁多個人都係煩錢所以先會有咁多問題發生
例如係打劫或者搶錢,,好多問題都係因錢而起
所以我好想番到原始人既時代生活
咁我覺得我既人生會好過d
|