AaR0N日誌
d61575367
暱稱:  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉番qooza blog啦!!
大家知唔知qooza幾時開...
新yahoo blog
16/9/08
唔再寫
文章分類
全部 (119)
小學回憶 (14)
黑仔杰 (34)
搞gag野 (11)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 268
今日人氣: 5
累積人氣: 4111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


就快番學0.0" 分類: 未分類

2008年8月15日

估唔到1個暑假46日,以經咁快過左30日

仲可以玩多16日之後就正式踏入中學

但係係呢一個暑假到我明白得到一個道理~

就係人既生存定義,

我想問一問大家覺得自己生存係為左咩?!

愛情?金錢?

我估大家會答我既答案就係..."唔知"~

人類生存係為咩我就唔可以100%肯定係咩

但係我認為只要開心就得,開開心心咁過一世,總好過唔開心咁過,,

問題就係呢度,

可唔可以開開心心咁過就係問題~

世界好現實同埋好殘酷,

個個都話只係維持生計,直到死亡

咁呢一個人生就係一個無意義既人生

我都唔希望自己或者朋友係咁過,

遠古時代就最好~唔係!應該係話原始人時代先係好

因為原始人既時代,係無需要煩'錢'呢一樣野

因為我地咁多個人都係煩錢所以先會有咁多問題發生

例如係打劫或者搶錢,,好多問題都係因錢而起

所以我好想番到原始人既時代生活

咁我覺得我既人生會好過d






訪客留言 (返回 d61575367 的日誌)


nancy03992 於 2008-08-22 01:18 PM 發表:
C-O-M-M-E-N-T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



d61575367 於 2008-08-16 07:32 PM 發表:
多謝晒各位靚女既cm^0^"
好耐都未試過咁多人留cm0.0"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nancy03992 於 2008-08-16 07:20 PM 發表:
再比多個''
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nancy03992 於 2008-08-16 07:20 PM 發表:
嗯嗯..
講得幾好''..
做原始人幾好..''
好多野都吾洗諗''
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MINGYEE 於 2008-08-16 07:01 PM 發表:
只是位路人吧了:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingman94 於 2008-08-16 02:51 PM 發表:
回番個cm俾您^^!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ThAnKs
Posted at 2008-08-16 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nancytwc515 於 2008-08-16 08:55 AM 發表:
我認為生存是為了家人.and愛情!v__v
個人意見v__v
cOmmEnt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來係共0.0
Posted at 2008-08-16 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AaR0NChaN 於 2008-08-16 04:04 AM 發表:
我不流簡blog黎留cm A0A"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeCiNdY520 於 2008-08-15 08:09 PM 發表:
cm,,=]"
丫哥,,你想暗示有人溝你咁話者""
泥左我個BLOG又唔留cm比我~~
你咁衰架!!>33
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lawman96727 於 2008-08-15 03:33 PM 發表:
俾尒一個小小既cm
唔洗thx禾
只要上禾個blog到cmcm
咁就得架啦
講笑0口0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]