AaR0N日誌
d61575367
暱稱:  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉番qooza blog啦!!
大家知唔知qooza幾時開...
新yahoo blog
16/9/08
唔再寫
文章分類
全部 (119)
小學回憶 (14)
黑仔杰 (34)
搞gag野 (11)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 268
今日人氣: 10
累積人氣: 4104
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


番學搞埋d無聊野 呆滯 分類: 未分類

2008年8月19日(凌晨)

琴日(8.18)要番去王仲到搞埋d咩集體活動-___-"

非常無聊- -"

又要做d WS,答呢間學校到d問題

例如係3樓全層咩顏色0.0

全部F1就分左10組,,

我同幾個bro都唔同組- -

每組20人到,姐係差唔多200幾個F1- -

而學校d阿sir同埋miss就出左2張WS俾每組人答

有36條問題,,,其中一條就問"我地親愛既校長係邊到呢?!"

我想問一問大家0.0"俾係你,你會點答@v@

我就最聰明^^"

20幾個人都搵其他黎答,正係呢一條問題無人簡黎答0.0"

我就寫住"校長室"

哈哈,點知岩左0.0"完全係一條無聊IQ題-0-

其他個d就要跟住個阿sir或者miss係呢間學校周圍走黎搵答案0.0

好似有1組答岩左29條,

我地組答得11條=_="

係參觀其間,我識左個同組fd0.0"

叫做呀朗,唔記得係咪呢個"朗"=_="

同佢唔知點解咁鬼好傾0.0"

之後我同佢傾傾下發覺係同一類人黎- -"

我同佢都認為,200幾個f1既靚女係少到極點,

100個得1~2個到- -"

我同佢都話好希望讀f1個時同d靚女一班

係就發達0.0"不過最慘就係靚女俾我見到係有3 4個到啦- -"

個3 4個有無可能俾我成功呢,,仍然係一個問題

一開始同聰仔&輝輝個時傾緊d靚女既問題0.0"

我有一個目標~就係做難波南@@"

我諗大家都睇過日版花樣少年少女0.0"

相信大家都知第2宿舍長"難波南"係咩人^^"同埋有咩強項>0<

俾我做到難波南2世就爽囉0.0"

但係我發覺左,,原來阿朗都係一個靚仔黎,,

到我識佢個時我就諗,呢個夢想我諗都好難,,

Anyway¬我都要向住呢一個目標進發0.0"

仲有~呢幾日都要番去王仲到做埋d乜叉野活動- -

聽日仲衰,第7 8 9 10組要功課x導,,

要帶暑假作業番去個到俾阿sir個d睇~

未做個d叫到你做- -"

就係english作文個d唔曉,因為無得抄- -"

chinese作文我都曉,就係eng唔曉

fk,,聽日番去要留幾耐,真係要研究一下~~






訪客留言 (返回 d61575367 的日誌)


tingman94 於 2008-08-21 11:20 PM 發表:
哈哈x)
c0mment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



d61575367 於 2008-08-21 11:17 PM 發表:
邊個再串我就睇下有咩後果,
夠薑就串我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Satan_J 於 2008-08-21 10:49 PM 發表:
洗唔洗要識幾個先 我ok架
我form 4 都識 -vv- 要既我幫你!!!


Oh rite by the way ..... [0mMeNt >___>""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Satan_J 於 2008-08-21 10:46 PM 發表:
講到令女 -口- brother 我果間都好過你
起碼有10+ 我果班有 3.4個 玩勁舞架 -v-
不過有一個令既都癲癲地 -___- 次次小息都搞男仔
我識佢 因為我識佢個fren同我同班 o___O 好狼死架 仲勁過我地係6年級打既果d Boss -vv-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeCiNdY520 於 2008-08-21 07:50 PM 發表:
咁我係講得冇錯丫""
仲有人支持我呢]]xdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingman94 於 2008-08-20 12:00 AM 發表:
哈哈x)
祝您成功啦=P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lawman96727 於 2008-08-19 04:27 PM 發表:
丫慈講得無錯 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



d61575367 於 2008-08-19 03:16 PM 發表:
串?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeCiNdY520 於 2008-08-19 02:05 PM 發表:
咁慘丫,,
你咁既樣識到女仔?!~
1字::難牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]