| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
靚女身在何方?!  |
分類: 未分類 |
2008年9月1日
估唔到新既學期就無個靚女一班
真係照番組別個個黎編班0.0
我同阿聰~阿朗一班0.0
原來阿輝仲有舜仔同佢一班,,
但係乜乜體育個d比賽羸定輸就未定A_A
有咩班際籃球,足球,排球,兵乓波比賽,,
仲有D就唔知~
我想向跳高發展a_a
如果唔得就轉番籃球隊,,,
不過轉唔轉到係1個問題-v-
班主任就陰公啦,
個男班主任好多故事,好多道理呀-.-
係咁ee哦哦,,好煩呀,,
把聲又大,,估到佢鬧人個時咩聲啦~~
唔想佢做班主任呀fk-.-
|
網主回覆
得得得~~
我會回的 Posted at 2008-09-02 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈x)`笑死左-3-' 我果班0k多令仔w0r講真._.'哈xd' 您果班吾多姐'隔離班都溝得架麻xD' 第一日番學就感多不滿` 您呢年點過牙x)??!'
|
網主回覆
我以家後悔緊點解入左呢間野
我同另一個fd入間男校仲好呀 Posted at 2008-09-02 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
詩婷 於 2008-09-01 02:21 PM 發表:
cm..... 我地級都算有D靚女,男
|
|
|
哈哈哈 xDDD 冇令女 :3 慢慢搵啦brother 一定有個既 @..@
|
網主回覆
唔係話無~
係有仔唔溝得,,
我得1個目標,但係個目標有仔咁解 Posted at 2008-09-02 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你玩跳高-口- 唔得可以向我請教wo 話我曬我都係跳高公開賽到羅個下獎丫 嘻嘻 講笑.. 俾個cm囝俾你 閉閉>
|
|