AaR0N日誌
d61575367
暱稱:  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉番qooza blog啦!!
大家知唔知qooza幾時開...
新yahoo blog
16/9/08
唔再寫
文章分類
全部 (119)
小學回憶 (14)
黑仔杰 (34)
搞gag野 (11)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 268
今日人氣: 2
累積人氣: 4108
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


靚女身在何方?! 鬱悶 分類: 未分類

2008年9月1日

估唔到新既學期就無個靚女一班

真係照番組別個個黎編班0.0

我同阿聰~阿朗一班0.0

原來阿輝仲有舜仔同佢一班,,

但係乜乜體育個d比賽羸定輸就未定A_A

有咩班際籃球,足球,排球,兵乓波比賽,,

仲有D就唔知~

我想向跳高發展a_a

如果唔得就轉番籃球隊,,,

不過轉唔轉到係1個問題-v-

班主任就陰公啦,

個男班主任好多故事,好多道理呀-.-

係咁ee哦哦,,好煩呀,,

把聲又大,,估到佢鬧人個時咩聲啦~~

唔想佢做班主任呀fk-.-






訪客留言 (返回 d61575367 的日誌)


kimberley28 於 2008-09-01 06:54 PM 發表:
[oMmEN+=]"比尒
要回的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得得得~~
我會回的
Posted at 2008-09-02 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingman94 於 2008-09-01 06:26 PM 發表:
哈哈x)`笑死左-3-'
我果班0k多令仔w0r講真._.'哈xd'
您果班吾多姐'隔離班都溝得架麻xD'
第一日番學就感多不滿`
您呢年點過牙x)??!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我以家後悔緊點解入左呢間野
我同另一個fd入間男校仲好呀
Posted at 2008-09-02 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



詩婷 於 2008-09-01 02:21 PM 發表:
cm.....
我地級都算有D靚女,男
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Satan_J 於 2008-09-01 02:14 PM 發表:
哈哈哈 xDDD 冇令女 :3 慢慢搵啦brother 一定有個既 @..@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係話無~
係有仔唔溝得,,
我得1個目標,但係個目標有仔咁解
Posted at 2008-09-02 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lawman96727 於 2008-09-01 12:43 PM 發表:
你玩跳高-口-
唔得可以向我請教wo
話我曬我都係跳高公開賽到羅個下獎丫
嘻嘻
講笑..
俾個cm囝俾你
閉閉>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]