2008年1月4日
今日係我番學途中,係龍翔中心個樹~
我突然聽到有一把類似係癲婆既聲,
第二層個到(姐係我下面個層),
有一個大約30令歲既女人係到大聲講野,
又做埋d kai既動作,又fi手又大聲對住個管理員講野~
之後我唔理,我走啦,番學,原來呢樣先係真正既癲雞症~
係我班裡面,都有幾個女性有呢種既病
病徵有:大聲講野,亂打人,講野九唔塔八......
要記住,只係得女性先會有癲雞症,
因為男性個個叫做「大聲靠惡」 ...
拿~各位同我同班,又有癲雞症既女仕,星一番學唔好發作呀,我驚驚架
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第二篇...
我有個同學叫鄭xx,佢帶左一同薯片番黎請我地食,
我地係第三個小息要落去操場...
我同幾個fd將佢d薯片o也晒~
之後鄧蛋,佢又痴左線...用力迫個薯片蓋出黎,po一聲架,
之後佢做左一樣,無人係會唔笑既動作~
將個同薯片放係佢小弟弟既下面,兩隻腳用力一壓...
個薯片蓋,po一聲出左黎
之後我同幾個fd笑到肚痛呀...之後佢再做多次,我地就係咁,笑到
|