2007年1月12日
由我黎香港既個日日開始,
無一日可以寧靜,咩叫(靜)我都唔知,
每一日既下午2:00開始,就要接受被軍炸機(老母),
開槍係咁射,每一日,係到~!@#$%^&*()
講完,訓教,到醒左準備番工之前,~!@#$%^&*(),好YA,走左LU,
放假既時候,星期6日,下午~!@#$^&*()...
夜晚番到黎,~!@#$%^&*(),救命!
最衰既係...由我生日個一日開始到現在,
我屋企又多左部軍炸機(阿婆 阿公),
黎左我屋企,每一日每分每秒都係到:~!@#$%^&*(),
我就咁 ,之後到阿公:~!@#$%^&*(),我就咁 ,
好似小孩不笨2,Jelly同埋Tom咁
個阿婆我真係,真係忍唔住想打佢,打到佢釘...
佢無段百事講幾句野就笑,係到:哈哈哈,又笑得樣衰
每一個鐘講1句野笑一次,佢成部軍炸機咁,
可想言知,佢係每一日起碼有100~300次係到笑...
仲要成1個月阿婆阿公先會走,
仲要過多57日and聽多5700次既笑聲同埋個d~!@#$%^&*()
,2部軍炸機先會切退~個時就有1部軍炸係我屋企,唔晒再忍笑聲
試問大家俾著係我會點,忍爆粗?離家出走定係其他?
有1日我諗我頂唔順既話會去地獄(死)
|