2008年1月17日
Sorry大家,因為呢幾日阿哥要做功課無得玩
今日食飯前個時
全班最想打既人~郭eel
話:老師...到佢講完之段,佢俾佢個書包ki到,
搞到仆街,之後成班係到笑,
佢仆個時真係好鬼型,我都未試過(我成日仆= =")
佢仆左街之後,地下發出一種聲,bo~~
咁樣姐係話,佢仆得好西利@@