2008年1月22日
仲有一日,期望以久既班際同埋師生聽日黎啦
放左學之後即刻去KFC食野
豬仔真係(大出血),有8個人去,
每個人俾5蚊(豬仔自己叫),5X8=40,
姐係我地出得40雞,但係佢叫D野差唔多成3舊水-3-"
佢咁行出錢,我地都好服佢,唔知點解
琴日我食晒D野我都唔夠,今日我食得少少野就飽...
咩樹呢=3="
之後去左師父屋企羅波,再出黎打~
由1點打到6點,岩岩先番黎,隻腳好累,
聽日唔知出唔出到場添架