2008年2月3日
我係琴晚11點幾飲左杯奶茶~
到左2點零晨個時,阿哥俾部機我玩~佢就玩psp
我2點玩到通頂到以家10點幾,只不過係打左2個喊露@@
原來唔單止咖啡有用,奶茶都有用~
兩樣飲品都可以令到1個人好精神,唔會訓教架~
不過,唔知點解越黎越凍呢,kero