2008年2月13日
今日2點令個時,本來打緊波
但係因為我未食野,所以去左買野食
但係到左龍翔既KFC個時
有舞獅黎左,但係D舞獅本來係"別府"個間野到唔知恭喜乜乜既
由3樓落去2樓既KFC到玩野- -"睇下圖...
係個門口到塞住晒- -"好彩未買完野食姐~唔係既話
我Po佢=0="
佢走左之後,d人唔知係神經病定係有"狗仔隊"既病
跟住晒= ="好彩又未買完野食姐,我又會告佢左塞人行通道@@
睇下圖~真係人山人海-o-