2008年2月26日
今朝都唔知咩事-3-"
平時只有星期4同埋5先要齊隊,
今朝唔知點解要齊隊...
本身我係課室到做緊功課架嗎~
落左去之後,d老師係到Up耶穌,又[班]獎又性咁
Up5個字,係禮堂又要等,等左3個字...
總共係8個字,嘩,攰到pk~
搞到無左個PE堂~
因為第1堂就係PE...
放學前個3個字羅黎補番做PE
因為只係做個9分鐘跑,所以15分鐘夠lu
唔知係咪放假個時成日通頂,晏奏又訓教...
搞到隻腳跑2~3個圈就痛跑唔郁,9分鐘過後,只係跑左15個圈- -