2008年7月2日
你地覺得我既力度有幾大?!
你地係咪覺得我係好細力,,
其實如果我出全力打一個人,我大膽講句"打死"都得!
岩岩同幾個fd打籃球個時,我唔知咩事突然發火,
出全力黎打,搶球、搶籃板、Mar人,我無一樣係唔專注!
突別係毛毛,佢羅親波,10次有8次我都搶到佢,
平時我多數係100次有1次羅到,
個個以為我打人、打波、力度都好低,
之後打到就完,有條仆街走入黎打,我個時以經好撚火,
條仆街仲要走入黎打,我地只係打半場,
仲有成大個半場係格離佢條分腸都唔去,
我以經好叉想打佢,我同明,輝,鄧都算,過格離,
之後抖緊,射幾下波,條分腸又走過黎話...
"喂,4打2打唔打,你4個打我2個(黎多左個分腸)?!
"唔啦"
我地過番格離場打,屌佢老母,仲黎,之後我話"喂,打唔打,好想打撚7佢2個呀!"
明"好,打啦"
內情唔講啦,打到中間,藍色衫條友係到話"垃圾...你呀,你又唔Mar!!垃圾"
我即刻火到仆街,佢講完垃圾,之後對住自己友講垃圾,
佢試下對我講,我跑過去打到佢入廠!
之後佢地就輸既時候又話3打3,
我話,我唔打,我睇,之後3打2,
佢地之後輸左,我同輝,明走個時邊行邊講番頭先d野
"頭先藍色衫條友係到講垃圾,之後又指住自己友,
擺明話我地垃圾啦!!"輝~
"佢試下對住我講,我即刻打7佢"我
"明,番屋企羅'枒鈴'"輝
"洗鬼,叫我阿哥黎,一拳包保打到佢斷3條立骨"明~
講到咁先,我以家好攰,睇怕聽日唔洗番都得,
我頭先全力跑,全力搶波,全力Mar人,以家真係攰到死,,
係咁先~
|