AaR0N日誌
d61575367
暱稱:  
« November 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
轉番qooza blog啦!!
大家知唔知qooza幾時開...
新yahoo blog
16/9/08
唔再寫
文章分類
全部 (119)
小學回憶 (14)
黑仔杰 (34)
搞gag野 (11)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 268
今日人氣: 1
累積人氣: 4079
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


同幾個兄弟真正的分開 傷心 分類: 未分類

2008年7月8日

今日派位lu,,真係,,真係唔知點講好,

以家真係要同幾個兄弟讀唔同既中學,

包括:bb承,細佬,大佬明,毛毛同埋2個細佬(豬仔同埋康仔)!!

好彩仲有我3個好兄弟同我讀埋同一間~

聰聰,輝輝同埋賴粉!!

 但係其他個d,就算讀另一間都好,

我一定會同佢地保持聯絡,間中出下黎食野/玩之類,,

我真係唔想咁快就要分開同埋離開呢一間小學!!

我怕我上左中學之後唔記得晒佢地同埋my love!

所以,我希望我唔會唔記得所有小學識既人,

包括老師,同學同埋呢間學校我做過既野,同埋學到既野

我諗好左,,,

我上左中學之後主修總合科學(物理,化學,生物之類)

仲有我簡籃球或者跳高呢2樣是但一樣,,

我唔知點解好想跳高,因為我之前打波個時發覺我既彈跳力0k,,

所以我簡跳高黎玩,,

科學都係,我舊年個時以經開始對科學既物理學同埋心理學有興趣

上到中學呢2樣我一定會比心機學,,

加上今朝有老師話我唱歌掂(但係我唔覺)

仲話估唔到我唱歌係咁好聽,

佢話呢,如果我比心機音樂既話,就要讀好d書,

做歌星既話就要做"實力派",姐係成績好,

仲話:小學既時候,女仔既成績多數比男仔高,

但係男仔上中學要努力既話比女仔高幾倍,

我一定會記住呢一句話,同埋我想改一改個性格,

少d講野,少d講粗口!!

我會比心機,,黃官既所有老師我唔會唔記得你地對我講既每一句說話

我會記係心到,努力讀書,如果讀唔好既話我都唔會唔開心,

我有盡力就得!






訪客留言 (返回 d61575367 的日誌)


chingme 於 2008-07-09 12:12 PM 發表:
my love??
好奇^~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



``×Ah呈*▅° 於 2008-07-08 05:14 PM 發表:
哥....
真系好吾捨得呀....
超吾想咁快就走牙...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]