2008年7月8日
今日派位lu,,真係,,真係唔知點講好,
以家真係要同幾個兄弟讀唔同既中學,
包括:bb承,細佬,大佬明,毛毛同埋2個細佬(豬仔同埋康仔)!!
好彩仲有我3個好兄弟同我讀埋同一間~
聰聰,輝輝同埋賴粉!!
但係其他個d,就算讀另一間都好,
我一定會同佢地保持聯絡,間中出下黎食野/玩之類,,
我真係唔想咁快就要分開同埋離開呢一間小學!!
我怕我上左中學之後唔記得晒佢地同埋my love!
所以,我希望我唔會唔記得所有小學識既人,
包括老師,同學同埋呢間學校我做過既野,同埋學到既野
我諗好左,,,
我上左中學之後主修總合科學(物理,化學,生物之類)
仲有我簡籃球或者跳高呢2樣是但一樣,,
我唔知點解好想跳高,因為我之前打波個時發覺我既彈跳力0k,,
所以我簡跳高黎玩,,
科學都係,我舊年個時以經開始對科學既物理學同埋心理學有興趣
上到中學呢2樣我一定會比心機學,,
加上今朝有老師話我唱歌掂(但係我唔覺)
仲話估唔到我唱歌係咁好聽,
佢話呢,如果我比心機音樂既話,就要讀好d書,
做歌星既話就要做"實力派",姐係成績好,
仲話:小學既時候,女仔既成績多數比男仔高,
但係男仔上中學要努力既話比女仔高幾倍,
我一定會記住呢一句話,同埋我想改一改個性格,
少d講野,少d講粗口!!
我會比心機,,黃官既所有老師我唔會唔記得你地對我講既每一句說話
我會記係心到,努力讀書,如果讀唔好既話我都唔會唔開心,
我有盡力就得!
|