| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 26 日 星期日  |
| DrIlL... |
分類: 未分類 |
After drill...
So TiRed -_-
homework!!!...suck!! mAgGot!!
|
| 發表時間:2010-09-26 07:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
| 蛆。日 |
分類: 未分類 |
今日去左唔知邊o度表演...舞旗...-_- 朝頭早...0730...係TM西鐵站等... 我去左兆康等佢地... 0740..我打比曾問佢上車未, 佢竟然問我問我食咩包好- -...叉燒定吞拿fish... 08XX...個李佩兒先到西鐵站...果陣時我地已經到左南昌... 09XX搞到我到左之後又要出去接佢...佢又唔識路...唉...跑到出曬汗先搵到佢== 之後就 ReHeaRsaL 1230...呀S......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-09-25 08:50 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
| -_- |
分類: 未分類 |
今日...冇乜野...好正常 VA堂...肚ALl==...all到腳軟..= 西史...頂...==...個溫xx...-- _______________________- after school... 入左團契-_-... 自我介紹果陣時...-- 學晒呀丁D衰野... _______________________ TO 2A: 點解你地要咁諗我...so sad... |
| 發表時間:2010-09-20 08:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 呼~又過一日lu |
分類: 未分類 |
唉...無聊既一日又過左... 今次比呀sir累死la... 今日...上完個好悶既城市論壇...唔係唔係...係學生會論壇 之後番課室...有宣佈...話咩要落樓下拎書...但係...呀sir係宣佈果陣時大大聲咁講野... 攪到聽唔到...sh!t...唔通要去荃灣攞- - 聽日又要去AC camp... 好野...操旗-v- __________________ 講"蛆"既次數又少左十次喇...hahaha |
| 發表時間:2010-09-17 08:53 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 26 | »
|
|