p(>O<)q---->dIN"=^@^
dIN0315
暱稱: ■+" 許 dIN dIN"■+
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-02-17
......
仆街和記∼∼
2009-09-11
...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1204
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   颱風


2009-09-11 不安 分類: 未分類

唉...經過前几日友誼橋哥單車禍之後...攪到我都唔夠彊渣車返工..

加上今日要出門口哥時右一號風球.....呀媽就叫我坐威記d巴士..點知去到..

嘩..咁鬼多人..會唔會得到我遲到呀..好彩..都好快有巴士姐∼∼

點知..上到友誼..景然..失車失到痴哂線..想點..

心諗..我都係遲到咖啦..我哥5百蚊要凍過水la....點算呀..

真係好想知..右發生咩事ar..失成咁..

後尾聽人講返...原來係几咖車連環相撞..真係恐怖呀....

友誼橋好恐怖呀..攪到人地唔感過...

不過...原來失成咁...做成好多分店ge同事都遲到...

所以...應該係唔會當遲到..hahaha..好開心..

不過..係打後ge日子唔知渣唔渣車過橋好ar...返早就話冇所謂姐..

收12點哥時..點算..邊到搵車比我返屋企∼∼

 

 

 






訪客留言 (返回 dIN0315 的日誌)


yvonne91415 於 2009-09-18 02:04 PM 發表:
收12打過來5cm睇我收左工未..
車埋你lo..
^^同事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好AR∼∼∼不過我呢几日都好小返C更..
Posted at 2009-09-21 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CMKIAO 於 2009-09-12 04:39 PM 發表:
係囉~~過另一條啦~~係遠d姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係LA...我都唔想咁快死~~
Posted at 2009-09-13 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MD617 於 2009-09-11 11:17 PM 發表:
我都覺 戈單車禍好恐怖~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係好恐怖...跟住後几日都有交通意外呀~~
Posted at 2009-09-13 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LONG768860 於 2009-09-11 08:30 PM 發表:
HA~,,講真戈一句,,有時打風真係好玩過過山車!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀..仲好快瓜ar..一定會嚇q死
Posted at 2009-09-13 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ka_emily123 於 2009-09-11 08:15 AM 發表:
好恐怖丫丫丫..吾過友誼橋可以過另一條姐.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀..我都唔會過友誼la~~
Posted at 2009-09-13 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]