又唔知過左幾耐啦
今日勁唔happy
比呢隻雞罵
話咩野我唔do hw wooo
係呀我就係唔do
咁又點ja..我係唔gur你呀
咩ja
放學之後wan wan走黎同我地傾計計
lalala up左d咩就唔tell you la
番到黎整靚左個diary..點呀??唔錯ga
收到個網係up toss d衰野ga
仲有呀
係聽日ge論壇我可唔可以叫個粉皮校長落台呀