KAT-TUN 之前有一隻最新單曲
叫White X'mas
首歌+個PV好正!!
首歌係瀰漫傷感哀切氣息的冬日情歌!!!
PV:
http://hk.youtube.com/watch?v=h7Kb5oWe3Vg
UEDA 好靚仔!!不過如果佢無左頂冷帽就好好多,,
KAME 件西裝黑色的,,佢穿得好靚仔(笑)
田口都吾錯!佢剪左頭髮變靚仔左.但都係好陽光FEEL
MARU ,田中同AKA 就吾評論LA(我都吾知點評= =)
(完)