今日去左土瓜灣
今朝個FD打黎話係唔係去沈太屋企
我話是旦啦
之後俾佢產左起身
刷完牙on左msn
點知我衰多口
話左俾佢聽肥健on左
之後佢逼我問佢,,,,,
= ='''算
問佢
點知佢的態度...
好到佢
唔係我有野問佢
鬧左佢10年
之後用極速落街
點知d 7頭遲哂到囉
仲知就慢慢落
去到肥惠又話去
嘩!
佢d獅烤工
全村都聽到佢叫,,,,,,
等齊人去答車
姣婆話:都係肥健好人d,又得意喎,勁憎李兆華囉,佢勁似『老虎狗』
無奈,,,,,肥健得意囉= ='''
落車個陣落雨囉
濕哂~~~
上到去
食野
坐左個勁黑既話
班男仔輪流坐既一個位隔離
坐過既人包括
肥健*林伯*卓耿光*張偉樂,,,,,,
華少:你愈黎愈中意露啦(wakaka)
走個陣,,,,,,,,,
姣婆既功力發揮啦
走個陣追車
拉住卓耿光話:唔係追啦
之後我睇到卓耿光0左囉= ='''
之後話:佢地等我地喎
條姣婆仲唔肯放人
我就睬佢都傻
自已上車,,,,,,,,
落車,,,,,又落大雨
條姣婆同余嘉勝講
除見嬲俾佢姐雨啦
點知余嘉勝睬佢都傻,,,,,,,走左
同我個fd心諗(抵死)
之後條姣婆俾人蚊左件低3帶
點知佢叫華少幫佢
華少舉中指囉
抵佢死啦抵佢死啦抵佢死啦
打定哩篇野
心情好哂
To:姣婆
唔該你d衫唔著得就唔好著啦
又著得樣衰喎
好心你就俾D自知之明啦
班7頭都已經唔show你嫁啦
好心你就咪再姣啦
睇到你姣到咁
真係勁想打你囉
忍左你好奈嫁啦
成日以維自已好靚女咁
是旦出街指個都靚女過你啦
又唔知自已暗瘡多
扮哂野咁
呼~~~舒服晒~.~
|