*~霖~日記*
明道既可愛樣 ,傻傻的明道.
hi~呢幾日好busy,所以冇日記,好想fast D到下星期三,因為Christmas?(唔識打),好期待呀!!
刊登時間︰2005-12-15 04:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
明明既簽名相呀!!!!